Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd:
Op zoek naar een date? Laat hier een contactadvertentie achter! Plaats in een berichtje hieronder de volgende gegevens.
Habbonaam: Habbonaam (met een link naar je Home) Kamernaam: Naam van je kamer (met een link er naar toe) Beschrijving van jezelf: Zeg iets over jezelf ;). Hobbies: Wat doe je het liefst op Habbo?
Vanaf 2 februari kiezen Fabio en Mariah iedere werkdag hun favoriet uit en win je punten!
Laatst gewijzigd: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Habbonaam:Boax Kamernaam:Café 'De Gouden Pinguïn' en Valentijns Kamer Beschrijving van jezelf: Altijd in positieve moet, en kijk de toekomst in. Ik ben altijd heel rustig, en ik hou van kletsen in het hotel :) Hobbies: Computeren, Stappen en Habbo'en! En ik help graag Habbo's, die hulp nodig hebben, verder ben ik altijd vrolijk! En ik ben nog steeds Single! *Knipoogt naar Mariah* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Laatst gewijzigd: Habbonaam:lot900 Kamernaam: Dierentuin in verbouwing! Beschrijving van jezelf:Ik ben iemand die een luisterend oor bied, iemand die je kunt vertrouwen. Ik zal nooit iemand zomaar laten zitten. Hobbies:Het liefst maak ik mijn dierentuin af. Het gaat nog wel even duren, maar het lukt me uiteindelijk echt wel! Ik houd de moed erin!
Laatst gewijzigd: Habbonaam: Cexpert Kamernaam: WEG Beschrijving van jezelf: ik ben Casper, een vriendelijke jongen uit het zuiden van het land. Hobbies: ik ben het meest bezig met forums.
Laatst gewijzigd:
dit is mij contactadvertenties Habbonaam:kaspersky001 kamernaam: -{KPS}- [Habbohut] Radiohall beschrijving van jezelf: een rond handen type die in het hotel. en plezier wil maken in het hotel. Hobbies: ruilen,kamers maken
♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~ Habbonaam:Speedy-100 Kamernaam:[Stu] Alloggiamento dei Trofei / Fountain of love Beschrijving van jezelf: Groen, atletisch gebouwd, 25 pixels groot (15 pixels wanneer uitgezoomd), vrolijk, aardig, spontaan & zeer geduldig. Hobbies: Feesten, Feesten, Feesten, Computeren, Feesten, DJ'en, Habbo'en, nog meer Feesten, Muziek luisteren.. en.. FEESTEN! :P en de bioscoop zo nu en dan.. ♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~
Laatst gewijzigd: Habbonaam:DyoOn Kamernaam:Lounge -- Beschrijving van jezelf: Aardig, altijd positief en beleefd tegen mijn mede Habbo's. Ik sta altijd klaar voor een babbeltje. Omdat Mariah zo straalt met haar mooie glimlach krijg ik vlinders in me buikje. Dat heb ik wel eerlijk gezegd vaker. Hobbies: Rond hangen met vrienden en veel kletsen!
Habbonaam:sammy-10 Kamernaam:~ vestíbulo de la meseta ~ & ~ la meseta ~ Beschrijving van jezelf: Rustig & relaxed, help graag andere Habbo's, zal nooit zomaar naar doen. Hobbies: Zoals reeds in mijn beschrijving staat help ik graag andere Habbo's en ik hou er ook erg van gezellig te kletsen. Ook schrijf ik graag gedichten, rijmpjes en versjes. Ik zorg er ook voor dat mijn kamers netjes en recent blijven.
Laatst gewijzigd: ♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~ Habbonaam:meier87 Kamernaam:[»]Meier's Penthouse[»]En[»]Meier's Privejet[»] Beschrijving van jezelf:Relax & Rustig, Help graag Nieuwe Habbo's,Zal Nooit iets raars of gemeens doen. Hobbies:Nieuwe Habbo's of gewone Habbo's helpen,Lkkr Babbelen met andere habbo's,Veel werken op habbo met Mijn schatje,zorgt ervoor dat kamers mooi en net blijven. ♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~