Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Helaas denkt sulake alleen maar aan de nieuwe habbo's. Al het oldscoole gaat uit het hotel. Zo zijn wij battlebal verloren en snowstorm. Elke maand een Nieuwe rare Hobba's Habbo Xen en nog veel meer. Alle oldscoole habbo's voelen zich niet meer thuis en verlaten het hotel. Habbo denkt alleen nog maar aan de nieuwe habbo's. Deze habbo's zijn niet erg oud. Habbo moet het hebben van de oldscoole. Deze habbo's betalen nog voor habbo, omdat deze habbo's meestal ouder zijn dan 13 jaar of ouder. Habbo denkt hier dus niet over na en zo verdwijnen alle oldscool habbo's en nemen hun de geschiedenis van habbo hotel mee... Jammer.
Dat vind ik nog wel het ergste, dat we battlebal en snowstorm weg zijn. Daarmee kon je ook vrienden maken, nu moet ik hc worden als ik vrienden wil maken..
Je vergeet 1 ding: Ruilen is niet meer te doen. mensen vragen abnormale prijzen voor meubels en als je ze dan weer wilt verkopen krijg je bijna niks meer voor terug.
Je kunt zeuren wat je wilt maar Sulake zal nooit het oude hotel terug laten komen.
Daar is sulake te gierig voor. Ze denken enkel aan de nieuwste spelers, en vergeten de oudste gewoon.
De nieuwe zijn mer meer dáárom. Alleen, meer oude spelers kopen dan nieuwe. dat beseft habbo niet. maar natuurlijk denkt habbo dat "de oude spelers toch niet weggaan wat we ze ook flikken"
Ik merk wel dat minder mensen habbo spelen, terwijl in mijn tijd (Dus toen ik registreerde) er genoeg anderen in mijn buurt Habbo Hotel speelde. Habbo is de naam 'Habbo Hotel' niet meer waardig vind ik.
Het valt me wel op dat bepaalde dingen terugkomen en bepaalde dingen weer niet: -snowstorm kwam terug : 3potjes voor normaal en onbeperkt voor hc -een paar openbare ruimtes komen terug -de trax kwam terug als een hoop boel 5!-!IT -Steeds meerdere fansites verdwijnen
Het zijn inderdaad meningen. Maar let ook op de argumenten die bij die meningen gegeven worden. Dat je er mee oneens bent, dat is een ander verhaal, maar meningen hoeven niet alleen maar leugens te zijn.