-Hardcore Habbo's-

Bekijk pagina: 1 2 3 4 > >>
TwixTX offline
Versie 5
Het oude Habbo Hotel
10-jul-2010 (11:35)
Veel mensen, maar dan ook echt veel mensen die voor 2006 registreert zijn willen het oude Habbo Hotel terug. Hier zijn 11 redenen waarom het terug moet.

Reden 1 De gele console was een uitstekende mailbox/chat voor en met vrienden.
Reden 2 De badges stonden op een goeie plaats, en het was beter om één badge te dragen dan vijf verschillende met een descriptie erbij.
Reden 3 De gele homepage maakte Habbo aantrekkelijk, maar deze is gewoon net of we in een andere game wereld zitten.
Reden 4 Het navigator was veel beter begrijpbaar dan het navigator in Habbo Beta
Reden 5 De oude Habbo hand was makkelijker te bedienen dan een of andere doos die vijf pagina's telt zoals meubels - muur - badges.
Reden 6 Het was veel gezelliger in die tijd.
Reden 7 De catalogus was meer en meer Habbo-achtiger.
Reden 8 Het Hoteloverzicht was echt een typisch Hollands Hotel overzicht, het MAG niet verdwijnen!
Reden 9 Habbo Beta is geen Habbo. Habbo hoort een gezellige community chat te zijn waar alles in client is en echt bij Habbo Hotel past.
Reden 10 Versie 9 is de beste versie die Habbo had. Dus waarom niet in die versie terug gaan op een hotel van Sulake?
Reden 11 Het was beter toen de Hobba's en Moderators aan de macht waren

WAAROM NIET VOOR HABBO-BETA KIEZEN

Reden 1 Onfatsoenlijk in elkaar gezet. Het is zeker weten in een maand gemaakt.
Reden 2 Schermpjes sluiten niet eens mooi dicht, het scherm gaat van klap boem naar kamer toe.
Reden 3 Wat Habbo allemaal toevoegd boeit de oude mensen niks. Het oude Habbo Hotel moet gewoon terug, want Sulake heeft alle Dcrs nog.
Reden 4 De schermpjes in Habbo Beta zijn niet mooi, en het is gewoon knoei boel.
Reden 5 Het is onzin dat Habbo overgaat op een andere stuurprogramma van Adobe.

Luisteren andere Habbo's niet naar je die van Beta houden? Kopiëer en plak dit in dat topic. Dit zal bewijzen dat Habbo Hotel, het echte chat hotel, terug moet komen.
erwir offline
RE: Het oude Habbo Hotel
10-jul-2010 (17:31)
Ik ben het met reden 2 & 5 NIET mee eens.
De rest wel mee eens...

Al gaat het waarschijnlijk niet gebeuren dat het oude hotel weer terug komt.
powerguner offline
HabboFanClub
10-jul-2010 (23:26)
Ik ga even een paar punten bij langs waar ik het wel of niet mee eens ben.

reden2: Ik draag liever wat meer badges zit nu al te tweifelen welke badges ik om moet doen.

reden3: Ik vind zelf deze homepage wel mooi maar ik denk dat dit puur het smaakverschil is.

reden4: Helemaal mee eens ik moet wel toegeven habbo beta had ook een goede navagator (toen zag je ook het kamer plaatje) deze deed het prima maar hebben ze weggehaald waar ik tot aan de dag van vandaag nog steeds aan kan irriteren

reden5: Niet mee eens ik vind in 1 opslag zien welke meubi je heb veel makkelijker want stel je heb 50 losse cr munten dan moet ik eerst stuk of 10 pagina's verder klikken.

reden6: Ik vind de sfeer er wel op achteruit gegaan in de beta voor de tijd die ik speelde in het oude hotel

reden8: Dit heeft weer puur met smaak te maken denk ik.

en over beta ik vraag me ook wel slim was om over te stappen naar beta versie
@proto@ offline
ø_Ø
11-jul-2010 (15:29)
even over punt 2:
Vroeger waren badges speciaal, nu kun je ze binnen een zucht en een scheet krijgen :S
powerguner offline
HabboFanClub
11-jul-2010 (16:54)
Laatst gewijzigd:
even over punt 2:
Vroeger waren badges speciaal, nu kun je ze binnen een zucht en een scheet krijgen :S

ja dat wel:/

denk aan koop een badge:/
JOOKOO offline
Echt waar, ik poep op je hoofd.
12-jul-2010 (14:17)
Reden 1 De gele console zag er leuker uit maar hij is niet handiger dan de nieuwere. Met de nieuwe console kan je echt met elkaar chatten. Met de gele moest je een berichtje verzenden, wachten tot dat die andere gast hem ontvangt, allemaal knopjes indrukken en dan heb je uiteindelijk een berichtje verstuurd en terug gekregen.
Reden 2 Je krijgt nu inderdaad makkelijker badges. Als dat niet zo was dan zouden de mensen zonder badges maar blijven gieren tot ze die kregen. Soms twijfel je welke badge je aanwilt en daarom is het ook handiger om er meerdere aan te kunnen. De descripties zijn handig als iemand niet weet wat voor badge het is.
Reden 3 De homepage was oranje met blauw dus niet geel. Vroeger kwam je niet eens gelijk op de homepage uit maar in het hotel waar je een account moest aanmaken. Dus dat was niet bepaald handig.
Reden 4 Jup.
Reden 5 De ''hand'' van nu is veel handiger dan die van eerst. Je kan er makkelijker door heen scrollen want vroeger moest je echt je hele hand afgaan om naar een bepaalde meubel te zoeken. De indelingen zijn gewoon handig want zo zit niet alles door elkaar.
Reden 6 Aha.
Reden 7 Uhu.
Reden 8 Het hoteloverzicht van nu is eigenlijk wel logischer want op de oude zag je de openbare ruimtes niet eens en ze moesten toch ergens zijn? Het oude overzicht was wel een mooi kenmerk van Habbo NL ja.
Reden 9 Habbo Beta is al voorbij en Habbo is alsnog een gezellige community chat hoor.
Reden 10 Veel mensen missen die versie maar Sulake verdient er geen zak aan om dat te doen.
Reden 11 Oja?

Reden 1 In het begin was het wel moeilijk te begrijpen maar het is gewoon een kwestie van wennen.
Reden 2 Geen idee waar je het over hebt.
Reden 3 Sulake gaat echt niet het oude Habbo terug plaatsen want dan zou al het geld wat ze uitgegeven hebben om Habbo te veranderen foetsie zijn. Alle nieuwe updates trekken nieuwe mensen aan en zo verdient Sulake wat.
Reden 4 Wut?
Reden 5 Alsof dat veel veranderd aan het speel stijl?
TwixTX offline
Versie 5
14-jul-2010 (12:58)
@ Jookoo
Bij de console konden ze ook doen dat je mailtjes kon sturen, naar de knop vriendenlijst een persoon kon aan klikken en dan "Habbo Chat" kon voeren...
stefatjuuh offline
14-jul-2010 (13:09)
jep, ik vond het veel beter vroeger.
@proto@ offline
ø_Ø
15-jul-2010 (8:09)
Reden 1 In het begin was het wel moeilijk te begrijpen maar het is gewoon een kwestie van wennen.

nee, die nieuwe console is gewoon niet habbo achtig meer.

Reden 2 Geen idee waar je het over hebt.

Vroeger kon je 1 badge dragen, en die kon je bijna niet krijgen en daarom waren badges speciaal.
Alleen nu kun je gemakkelijk en snel een badge krijgen.

Reden 3 Sulake gaat echt niet het oude Habbo terug plaatsen want dan zou al het geld wat ze uitgegeven hebben om Habbo te veranderen foetsie zijn. Alle nieuwe updates trekken nieuwe mensen aan en zo verdient Sulake wat.

Sulake luisterd niet meer naar de klanten, en gaan ze hun geld uitgeven om het spel te verzieken.
Sorry hoor maar ik weet niet wat jij nu nog habbo actig vind binnen de muren van dit hotel.

Reden 4 Wut?

Vroeger zag je alle openbare ruimtes, daarbij was het ook praktischer ingedeelt, en wist je alles te vinden. Binnen de habbo beta is die navigator zwaar verminkt. Nu zie je alleen plaatjes en je moet zo'n 4 keer klikken wil je een openbare ruimte in gaan, laat staan dat ze een deel van de openbare ruimtes gewist hebben (de sluwe vos game hall, het labyrinth e.d.)

Reden 5 Alsof dat veel veranderd aan het speel stijl?

Ja, het is gewoon teveel veranderd.
niet habbo achtig meer ten opzichte van 2004 tot ' 06.
--bennie=perm offline
15-jul-2010 (8:28)
Reden 1: Dat is een mening, niet iedereen vind dat zo.
Reden 2: het was beter? Dat is ook een mening
Reden 3: Ligt er aan wat je aantrekkelijk noemt
Reden 4: Ik vind deze ook goed te begrijpen, dus het is weer een mening
Reden 5: Ik vind dit ook heel handig hoor? Das weer een ming
Reden 6: Ik vind het nu ook heel gezellig
Reden 7: Nu is de catalogus ook habbo-achtig, Heb je deze catalogus weleens ergens anders gezien? Op runescape ofzeu.
Reden 8: Het is al verdwenen.
Reden 9: Het heet trouwens geen Habbo Beta meer. Dus dat is al een fout in je zin. Het is nog steeds een gezellige community
Reden 10: Weer een mening.
Reden 11: Er zijn nu nog steeds Moderators.

Reden 1: Ligt er aan wat je onfatsoenlijk noemt, dus weer een mening.
Reden 2: Weer een mening
Reden 3: Niks moet dat is gewoon WEER een mening dat je dat wil.
Reden 4: Weer een mening.
Reden 5: Weer een mening.

CONCLUSIE:
Alles wat jij opnoemt is een mening.