-Hardcore Habbo's-

Bekijk pagina: << < 1 2 3 4
Routch offline
RE: Retro Hotels topic
13-aug-2011 (20:04)
Tendmex schreef: Haha jij bent grappig

Sulake denkt maar aan 1 ding GELD

De retro's lopen beter omdat ze gratis credits krijgen
Dus gaan ze de retro spelen

Daardoor kopen ze geen credits meer in habbo

En heeft sulake minder winst
Simpel zat

Inderdaad.

Ik weet nu ook duidelijk waarom Sulake oude Habbo Hotels met rust laat, omdat ze simpelweg niks meer eraan hebben. Stel, iemand zou altijd de nieuwste versie van jou eigen spel stelen, dan zou ik wel actie nemen.

Zoals Jet zei bijna twee jaar geleden, ik mocht mijn hotel houden zolang ik GEEN reclame maakte op het officiële Habbo Hotel. Ik heb ze ook bewezen dat ik het allemaal goed kon handelen, ik weet ook zeker wat ik later wil doen. Als Habbo Hotel over drie jaar leuker wordt, en ik 19 jaar ben dan wil ik me best solliciteren voor Moderator.

Ik zie ook als iemand persoonlijk een retro heeft dat je door het gebruiken van de Administrator tools een soort training begint te doen. Sowieso is Habbo toe aan nieuwe Moderators vind ik. :-)

Waves,
TwixTX

Mooi datje dit topic in de gaten houdt :)
TwixTX offline
Versie 5
13-aug-2011 (20:07)
Altijd Routch. :)

Waves,
TwixTX
Johan.2 offline
1-sep-2011 (7:18)
Zet dat moderator worden maar uit je hoofd. Ze nemen geen moderators meer aan in Nederland. Dus als je die baan wilt (voor het zelfde loon als bij de Albert Heijn) dan moet je naar Costa Rica emigreren :).
patrickleeuwen1 offline
IK zit nu OP Pietpatrick (Account)
1-sep-2011 (7:59)
Niemand leest dit zolang..........................................
tendmex offline
Missie verwijdert. (By *****)
25-sep-2011 (12:23)
Zet dat moderator worden maar uit je hoofd. Ze nemen geen moderators meer aan in Nederland. Dus als je die baan wilt (voor het zelfde loon als bij de Albert Heijn) dan moet je naar Costa Rica emigreren :).

Niet alleen costa rica
Spanje of suriname kan ook :)
Johan.2 offline
25-sep-2011 (12:25)

Niet alleen costa rica
Spanje of suriname kan ook :)

De Nederlandse moderators zitten in ieder geval in Costa Rica :)