-Hardcore Habbo's-

Bekijk pagina: 1 2 3 4 > >>
TwixTX offline
Versie 5
Retro Hotels topic
31-okt-2009 (13:29)
Laatst gewijzigd:
Onacceptabel voor het Hotel Management
TwixTX offline
Versie 5
RE: Retro Hotels topic
31-okt-2009 (13:54)
Bump!
stickman offline
31-okt-2009 (13:57)
je kan verwachten dat als ze het oude habbo wegdoen gelijk een groot deel van de community overstapt op retro's
TwixTX offline
Versie 5
31-okt-2009 (14:03)
je kan verwachten dat als ze het oude habbo wegdoen gelijk een groot deel van de community overstapt op retro's

Wat zou jij doen als een schitterend mooi spel net zoals Habbo, in pixels, de mooie oude client ging verlaten? Zou jij dan een eigen game starten met die DCRS en in het oude blijven waar je aan gehecht bent? Ik zou het ook doen, niet met opzet dan.
Nargus offline
Vanaf de maan zijn we even groot
31-okt-2009 (15:08)
Ik wens je veel succes: de toestemming van Sulake zul je never nooit niet krijgen.
TwixTX offline
Versie 5
31-okt-2009 (15:12)
Laatst gewijzigd:
Ik wens je veel succes: de toestemming van Sulake zul je never nooit niet krijgen.

Wie weet. Ik ga kijken wat ik terug krijg. Als het niet mag, trek ik meteen de stekker uit me hotel.

edit: Sulake zou denk ik het hele hotel inspecteren, of het allemaal goed zit daarna denk ik zeker dat ik dan in de gaten gehouden wordt met het Hotel of alles nog goed gaat. Maar ik zie wel wat ik terug krijg in me bericht. Een hotel genaamd Habmoon was zelf wel legaal, omdat ze als dank meubels maakte voor Habbo Hotel Nederland. Daar werd het hotel zelf in de gaten gehouden door een Nederlandse Moderator.
TwixTX offline
Versie 5
31-okt-2009 (17:19)
Laat het topic niet sterven a.u.b. :)
TimmieP offline
Niets vervangt het OUDE hotel!
31-okt-2009 (17:23)
Als ze zien dat er geld mee te verdienen valt, zullen ze het heus wel goed keuren, dan zullen zij ook weer de leiding overnemen hiervan, en een speciale server maken voor 'een nieuwe start'
Maarja, we zullen het wel zien :'')
Ik hoop dat ze het goedkeuren..
TwixTX offline
Versie 5
31-okt-2009 (17:42)
Als ze zien dat er geld mee te verdienen valt, zullen ze het heus wel goed keuren, dan zullen zij ook weer de leiding overnemen hiervan, en een speciale server maken voor 'een nieuwe start'
Maarja, we zullen het wel zien :'')
Ik hoop dat ze het goedkeuren..

Ik heb van een Engelse persoon gehoord die iemand van het Sulake Staff kent, dat Sulake het hele oude Habbo zelf heeft online gezet. Het gaat hierbij om versie 1, een oude versie van Habbo Ltd. En ik draai een heel oud Habbo Hotel, dus nu betwijfel ik als Sulake het als illigaal toont terwijl de DCR copyright 8 jaar nu verlopen is.
jari=spion offline
Your Smile Makes Me Happy
31-okt-2009 (18:22)
je kan een boete krijgen he :P

maar het is wel een idee..