-Hardcore Habbo's-

Bekijk pagina: << < 1 2
Gapps offline
RE: Habbo is NIET meer
29-jul-2011 (12:30)
Sommige updates zijn zo goed, andere zo slecht.

Inderdaad. Zo kan je nu bijvoorbeeld een tattoo nemen bij het omkleden... Sinds wanneer stimuleert Sulake kinderen om later voor een lichaamsverminking te kiezen?!?! Oké, het is misschien overdreven, maar het ouwe hotel had een bepaalde charme en trok met gemak 15.000 bezoekers op een dag en er was 24/7 wel iets te doen. Nu doet habbo het ongeveer met 5.000 bezoekers. Hebben we hier al die dure credits voor gekocht? Ik wil dalijk m'n geld terug!
xstejelx offline
First Gamer with Player XX
29-jul-2011 (12:39)
ze moeten gwn BB en SS terugbrengen gratis nieuwe levels die ruimtes terug klaar
SuperArnejan offline
42'
29-jul-2011 (12:51)
De slechtste updat is nog wel van de verhoging van de wisselkoers, wat een domme update.

Terug naar 07 imo.
sayliga offline
Gestopt op dit account. Soms online.
29-jul-2011 (13:11)
Ik wil terug in de tijd.
Ik wil terug naar het habbo in 2004.
Of naar het habbo waar je nog geen bans kreeg voor verdenking van dingen.
Ik wil eerder geboren zijn en een account maken in 2004! T-T.
klaas-geert offline
jah chillll
13-aug-2011 (1:49)
het ergste is nog dat het 's nachts gesloten is dat was vroeger niet zo
TwixTX offline
Versie 5
13-aug-2011 (16:13)
Toen ik op mijn eerste Habbo, Vico10, op 4 juli 2005 geregistreerd had toen was het ook allemaal veel leuker. De oude Pura collectie, de oude Area collectie. Het zeldzame moment toen Battle Ball voor het eerst in Habbo kwam. Ernstig jammer dat Sulake het spel helemaal aangepast heeft. Widescreen was misschien nog leuk, maar een heel groot hotel scherm met teveel updates.. dat ging al te ver eind 2007.
Sonny-Zun offline
{N} Peter Stoffentone 19Jr R:Gouiveane
13-aug-2011 (16:31)
Het habbo van nu, ik durf er niet over te praten ZO SLECHT, had ik maar een tijd machine, ik wil zo graag terug naar die leuke tijd.