Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ik ben totaal tegen het nieuwe Habbo. Hoezo? Habbo hoort een gezellige community chat te hebben zoals vroeger. Helaas heeft Sulake dat soort weg gevaagd en Habbo in een wereld geduwd waar mensen alleen maar rijk en stoer willen zijn.
Zie deze leuke oude klassieke versies van Habbo. Er zit ook trouwens V1 tussen!
Je kan nu nog alleen deze week deze habbo-item's kopen. en aan de herinnering denken van vroeger.
Wat herinnert zich nou aan wat random meubels die de geschiedenis van 2004 weer laten herdenken? Als ik een nieuwe game versie zou maken zou ik nog liever hele oude meubels in de catalogus zetten zoals die grijze area bedden of de hele collectie van 2001 of 2005 dan wat meubels die nooit in het verleden voor kwamen zoals dat hotel meubeltje en laadscherm enz.
Je kan nu nog alleen deze week deze habbo-item's kopen. en aan de herinnering denken van vroeger.
Wat herinnert zich nou aan wat random meubels die de geschiedenis van 2004 weer laten herdenken? Als ik een nieuwe game versie zou maken zou ik nog liever hele oude meubels in de catalogus zetten zoals die grijze area bedden of de hele collectie van 2001 of 2005 dan wat meubels die nooit in het verleden voor kwamen zoals dat hotel meubeltje en laadscherm enz.
We moeten gewoon afwachten waneer het oude hotel weggaat. Maar wel jammer dat dit niet meer van vroeger was. We zitten nu in de toekomst, we weten steeds meer wat we later kunnen doen. En we moeten niet veel zeuren over het oude hotel, je moet gewoon denken wat je gaat doen als de oude habbo weggaat. Je kan stoppen of veder gaan met de nieuwe habbo. Wees blij dat habbo hard gewerkt hebt met de nieuwe hotel. Ik was zelf ook BETA tester, maar dat maakt nu niet meer uit.
We kunnen het beste gewoon denken aan onze grote HAND.
Habbo word verschrikkelijk saai zonder nieuwe dingen, dan ga je je vervelen en kan je alleen nog maar chatten. Habbo blijft vernieuwen om de Habbo's bezig te houden, zou houd je gasten in het hotel. Als ze dat niet doen gaan ze falliet.