Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
ik heb een groen zwart burn dek en burn houd in dat me dek er opgebouwd is om al je levens razend snel weg te brande (als de me kaarte maar doen wat ik wil -_-)
Laatst gewijzigd:
Groen elven dek, gebaseerd op unlimeted lives . Combo van Welwishers, Priest of Titania, Timberwatch elf en 1 of ander sword( ff naam kwijt) die boel hele tijd untaped. Combo werkt perfect als je maar snel de goede kaarten op tafel kan krijgen.
Laatst gewijzigd: Groen-rood deck, voornamelijk met grote groene creatures die dmv counters steeds sterker worden. Daarnaast nog wat rode instants om mee te burnen en 3 planeswalkers.
Laatst gewijzigd:
Ik heb 'n zombiedeck, maar eigenlijk zuigt ie. Wilde er nog wat aan veranderen, maar is nog niks van gekomen want heb er geen tijd meer voor, atm. :] Ben sowieso al vergeten wat ik wilde doen. Volgens mij iets met Ninja Rats ..
Oh en ik heb 'n onafgemaakt Jund deck, want ik had zo'n intropack gekocht ooit, heheh. Zitten veel kaarten met Devour in, maar bijna niks om te devouren. :x