Nieuwsbrief 15 juli

Bekijk pagina: 1 2 3 4 5 6 > >>
Crowley offline
Koffie... what else ;)
Typowinnende gedicht
15-jul-2009 (12:45)
Mysterie van de Graancirkels: Ontmaskerd!

Toen ik 's ochtends wakker werd en de weekelijkse Habkrant uit de brievenbus pakte, zag ik dat op de voorpagina stond vermeld dat er mysterieuze graancirkels zijn aangetroffen in de Schooltuin van het Habcollege. Ik sprong uit mijn stoel, terwijl mijn 'slappe bakkie ' uit mijn handen viel en rende naar mijn kledingkast en kleedde me om. Ik pakte de riem van mijn nog slaperige hondje 'Sherlock', die ik om zijn hals deed. Sherlock en ik rende naar de Schooltuin, waar de ' Habbo staff ' geschrokken stond te kijken naar de graancirkels. De directeur van het Habcollege en boer Fred stonden er ook bij. Boer Fred had een boerderij naast de tuin van de school. Omdat ik niet goed kon kijken besloot ik om samen met mijn kwispelende 'pixel poedel' 's nachts een kijkje te nemen met mijn spionage apparatuur.

Ik zat in het midden van de graancirkels het was zo donker dat ik Sherlock niet eens kon zien. Het graan kraakte onder mijn voeten en ik zat niet gemakkelijk. Sherlock piepte een beetje en ik hoorde z'n buikje knorren. ' Oh door al dit gedoe ben ik vergeten 'kruidbotjes te kopen ' dacht ik achteraf. Er gebeurde weinig op het veld, maar plotseling hoorde ik een geluid, het was het geluid van een piepend hek die open sloeg. Ik hoorde daarna een fluisterstem, een stem die zei: '' Jong'ns voorruut ga je g'ng eet all's maar up''. Ik hoorde gestamp, de grond trilde, het kwam steeds dichterbij. M'n hart klopte in me keel. Ik stond snel op en Sherlock rende uit het graan. Ik zag dat er een hele kudde 'pixelende' varkentjes aan het knagen waren aan het graan, en dat de dader snel wegrende naar de boederij van boer Fred. Ik rende zo hard als ik kon naar de boerderij, onderweg struikelde in bijna over een omgezaagde 'Yucca' die de weg versperde. Ik keek om me heen maar de dader was verdwenen...

De volgende dag vertelde ik het hele verhaal aan de 'Mods van Habbo', die meteen ingrepen en erachter kwamen wie de dader was. Boer Fred was al die vervelende Habbo's zat in die tuin, ze maakte die dieren onrustig. Boer Fred vertelde ook dat hij de varkens in een route had laten knagen zodat er S.O.S ontstond, dat deed hij om Habbo's bang te maken. Boer Fred heeft een taakstraf gekregen! Hij moet al het graan weer aanlaten groeien anders krijgt hij een permanente ban!

Jacoyi, een Habbo
Stekeltje94 offline
Komt soms nog even langs :)
RE: Typowinnende gedicht
15-jul-2009 (12:56)
Hoi :P
Stekeltje94 offline
Komt soms nog even langs :)
RE: Typowinnende gedicht
15-jul-2009 (13:03)
Leuk verhaal :)
zonnezebra offline