Sci-Fi Groep

Bekijk pagina: 1
ben.jamin offline
Gerda, Berta & Sjonnie
Wat vinden jullie van mijn ver
22-aug-2010 (12:52)
De ultieme collectable deel 1
Ik liep door de jungle en baande me een weg door de lianen het riet en de modderige rivieren toen ik plotseling een gebouw zag staan. Er stonden allemaal vreemde tekens op. Toen ik die vertaald had wist ik het zeker dit was de tombe van
de Tikitoa-kahotu stam de inktvissen. Heel voorzichtig ging ik naar binnen. Want er konden wel eens valstrikken in de tombe liggen. Toen ik binnen kwam stond zag ik een onderwatergelopen grot. Ik trok mijn duikerspak aan en sprong in het water. Na een tijdje zwemmen kon ik mijn ogen niet geloven. Het was een complete onderwater stad. De dieren die daar leefden keken mij verbaasd aan. Ik werd overmeesterd en meegebracht naar hun leider. Het paleis was gemaakt van hout en koraal. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat ik aan de goede kant stond. Daarna stelde ik hun een aantal vragen over wat er gebeurd was. Ze vertelde me dat ze ruzie hadden gekregen met de andere stammen dus haalde ze de ultieme collecatble uit elkaar en namen allemaal 1 deel mee naar hun tombe. Hierdoor ontstonden er aardbevingen vulkaanuitbarstingen orkanen en vloedgolven die het eiland verwoest hadden. Ze lieten me het vuur van bensalem zien. Het was nog niet zo makkelijk om het in handen te krijgen er mocht niks fout gaan anders was alles voor niks geweest. Omdat ik ervan overtuigd was dat ze mij het deel van de ultieme collectable niet zomaar zouden geven moest ik hem stelen en snel ook wnat mijn zuurstoftank was bijna leeg. Een heel leger inktvissen krabben haaien roggen en kwallen kwam achter me aan ik zwom zo snel als ik kon en verwonde me aan een steen. Eenmaal bij de uitgang ruste ik even uit maar toen was het tijd om verder te gaan.
michi-NATOR offline
ego non vivere sine te possum
RE: Wat vinden jullie van mijn ver
14-sep-2010 (16:28)
cool
.Kerstplantje offline
Ben ik james bond geworden?
RE: Wat vinden jullie van mijn ver
11-jan-2011 (15:59)
te lang