Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Op de Scifi home staat een grijze planeet me allemaal bliksem eromheen. Als je erop klikt gaat habbo aan en dan krijg je Foutmelding:1. Wie weet wat dit is?
Bij de Planet of Misery. Is een link naar een openbare ruimte (Teminste voor zover ik hoor) Dat bij deze Sci-fi actie past, deze openbare ruimte is er nog niet. En zal misschien binnenkort komen voor Sci-fi. Waarschijnelijk heeft Habbo een link in deze sticker geplaatst en nog niet de Openbare ruimte in het Hotel gezet, hierdoor krijg je deze foutmelding: oh jee, je hebt een error gekregen met de volgende code 1
Bij de Planet of Misery. Is een link naar een openbare ruimte (Teminste voor zover ik hoor) Dat bij deze Sci-fi actie past, deze openbare ruimte is er nog niet. En zal misschien binnenkort komen voor Sci-fi. Waarschijnelijk heeft Habbo een link in deze sticker geplaatst en nog niet de Openbare ruimte in het Hotel gezet, hierdoor krijg je deze foutmelding: oh jee, je hebt een error gekregen met de volgende code 1
Ik weet niet of jullie het nog weten met tikitoa, donnie santini, etc.. Het zijn links naar kamers van bepaalde staff voor competities.