Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Heb jij ook een scji-fi schip gemaakt ? Als jij denkt dat jij het beste schip hebt kun je hier de naam vermelden. Je mag ook naar mijn schip gaan ;] Typ gewoon bij zoek: ¥-¥ HSS Phantom ¥-¥ de phantom is mijn schip ;] Lid worden kan bij jimmyvanos44 of DJ-Braadworst. Het kan dat er een w8woord op de kamer staat, Dan is dit: HSS In hoofdletters !! Het enige wat je moet doen om meetedoen is dit invullen:
Wat is de naam van je schip: Wat voor een SS* is het:
*Space Ship
Als je geen SS hebt kan je natuurlijk ook stemmen door de naam van het SS temelden hieronder ;]
de mijne heet BattleStar Gallactica komen jullie ook een keer kijken naar mijn kamer?? er kunnen nog vijf habbos meer op verkenningsreis.... wie het eerst komt . Gebruik bovenstaande link
Ik heb niet de mooist versierde homepage maar het gaat om de badge x'o Dit is de link: http://www.habbo.nl/groups/Lollertjes Dit is mijn groep xp Die mag je natuurlijk ook melden !