Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
[HCB] Loterij uitleg en agenda 15-sep-2010 (21:47)
Welkom bij de wekelijkse loterij!
Omdat het voor de eerste keer is doen we het nu met 100 deelnemers en 10 prijzen! Volgende week zijn er weer 10 prijzen maar dan zul je meer kans hebben, want dan doen we het met 50 deelnemers! Loten zijn geheel GRATIS en de prijzen kan worden gedoneert maar hoeft niet!
Wie? Wat? Waar?
Wanneer: Zaterdag 18 September Hoelaat: 18:00 Hoelang: We verwachten tussen 18:30 en 19:30 klaar te zijn! Waar: Klik op zoek en dan vul je in HabboColaBlikje. Dan ga je naar de kamer: Loterij 18:00 (Kun je zien waar loterij in staat)
Prijzen van deze week:
Jackpot: 5 Credits 2e prijs: 2 Credits 3e prijs: 1 Credit 4e prijs: Hc Gordijn 5e prijs: Bosje rozen 6e prijs: Krab 7e prijs: Rode Strandstoel 8e prijs: Paarse Bling stoel 9e prijs: Ijslicht 10e prijs: Irori
Informatie
Naast deze loterij heb ik besloten om ook nog eens even paar prijzen er uit te gooien omdat dit de eerste loterij is! En dat moet natuurlijk een feest worden. Volgende week houd ik dus gewoon een normale loterij, maar dan met 50 deelnemers en zoals gewoonlijk 10 prijzen. Ik geef jullie 1 tip volgende week gaat er een hogere JACKPOTuit!
Doneren
Maargoed, als je wilt doneren kun je altijd HabboColaBlikje een vv sturen of als je hem tegen komt, kun je hem aanspreken dat je hem wilt doneren. Ik zal geen Medewerkers op jullie afsturen, want die gebruik ik daar NIET voor.