Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Mevrouw Clarkson, U bent erg lelijk en heel vies, ziet der niet uit. En ik wil nooit van me leven jou in real zien. U bent zo lelijk als u tanden. Dus bobba uit ons hotel (: F*ck off. bobba.
Mevrouw Clarkson, U bent erg lelijk en heel vies, ziet der niet uit. En ik wil nooit van me leven jou in real zien. U bent zo lelijk als u tanden. Dus bobba uit ons hotel (: F*ck off. bobba.
Geachte Heer, ik verzoek u ergens anders te gaan haten. En ik ben het geheel oneens met u, ik vind K.Clarkson een prachtige vrouw. Ik zou niet willen weten hoe knap u bent... En waar slaat: 'u bent zo lelijk als uw tanden' op. Beledigen is één ding maar zo'n domme opmerking er dan ook nog bij? Get a life ;)
Geachte Heer/Mevrouw. Ik vind het heel erg leuk als je wat schrijft over Kelly Clarkson. Maar als je gaat zeggen ja ze is lelyk hoepel dan maar op. Ga ergens anders zeggen dat ze lelyk is (Het is een mooie vrouw hoor ik ben geen lesbisch ofzo :P) kado-girl