Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Hoe kwamen er bomen? Hoe kwamen er planten? Waarom op de aarde? -------------------------- Wel het is zo gegaan luister maar: Eerst was er een verbond van goden. Maar die waren met zoveel! Vooral mannen en die wilden gelijk hebben allemaal. Een vrouwelijke god was het geruzie beu en vluchte naar een ander melkwegstelsel. Maar waar zij zat waren alleen maar astroieden,cometen... Ze werd zo kwaad dat er een comeet tege een ander vloog en in 8 grote stukken en 1 kleiner stuk. Ze gaf en allen een naam maar het was veel te koud. Leven was onmogelijk! De godin schiep de 5 elementen: Water om te drinken en voor de vissen. Aarde voor hooge bergen. Lucht want anders kan je niet ademen. Ze had de oplossing er moest vuur komen voor warmte en licht. Maar het was zo kaal.. Toen kwam ze op het idee om een pit te maken. Ze stak het in de Aarde en sproeide er Water over en dan nog een beetje Licht en Warmte.. De godin vleurde op en vond haar knutselwerk zo mooi. En er moesten er veel van zijn heel veel! Overal waren nu planten en bomen. En ze schiep ook dieren. De godin kreeg de naam Moeder Natuur.
Ik denk dat ik maar ga geloven dat aliens leven op onze kale dode levenlose planeet plante. Die levens evolueerden tot nu. De beschaving? Die hadden ze geleerd heel lang geleden. Overal in mythes spreken ze over wezens uit de hemelen, wezens uit de ruimte, natuurrampen en helden. Al die overeenkomsten zijn gewoon aliens... Maar nogsteeds geloof ik het niet helemaal. Een god is ook mogelijk. Maar een god is zoiezo alien, want hij/zij komt niet van aarde?