Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
een verhaal die geen einde ken 21-apr-2009 (14:55)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen steets schelden.................................
RE: een verhaal die geen einde ken 21-apr-2009 (17:14)
[quote]nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban.......................
RE: een verhaal die geen einde ken 21-apr-2009 (18:16)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban. Het jongetje moest heel hard huilen :'(..................
RE: een verhaal die geen einde ken 4-nov-2009 (13:18)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban. Het jongentje moest heel hard huilen :´(........ Lotus zei: Het is te laat, moest je maar niet schelden
RE: een verhaal die geen einde ken 31-aug-2010 (16:55)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen steeds schelden. Lotus gaf het jongetje een ban. Het jongetje moest heel hard huilen :' (........ Lotus zei: Het is te laat, moest je maar niet schelden. Waar het jongetje op antwoorde: Maar ik begon niet!!!!!