Love the Earth!

Bekijk pagina: 1
osii98 offline
{IM} Supr. Advisor [BZ] 14 Dagen
een verhaal die geen einde ken
21-apr-2009 (14:55)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen steets schelden.................................
-ellehcim- offline
kan ogen niet geloven!!
RE: een verhaal die geen einde ken
21-apr-2009 (15:53)
waar heb je het over?
miss-bounty06 offline
summer paradisee :)
21-apr-2009 (17:14)
[quote]nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban.......................
mijsjesgirl offline
21-apr-2009 (18:16)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban. Het jongetje moest heel hard huilen :'(..................
leonardo2 offline
ontvangstcomité!
23-apr-2009 (15:18)
juist...
marco046 offline
!-! /-\ !3 !3 () !-! () T E !_
4-nov-2009 (13:18)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen sreeds schelden. Lotus gaf het jongentje een ban. Het jongentje moest heel hard huilen :´(........ Lotus zei: Het is te laat, moest je maar niet schelden
essiekexxx offline
Be happy, don't cry, be hard...
31-aug-2010 (16:55)
nou dan begin ik he maar maak wel een goed verhaal. ::::: lotus bezoekte een alle kamers en zag een jongen steeds schelden. Lotus gaf het jongetje een ban. Het jongetje moest heel hard huilen :' (........ Lotus zei: Het is te laat, moest je maar niet schelden. Waar het jongetje op antwoorde: Maar ik begon niet!!!!!