Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd:
er lopen nog steeds! mensen rond die gewoon afval en blikjes op straat gooien dit moeten wij stoppen iedereen die dit leest antwoord en zeg eerlijk of jij dit doet zo ja dan moet je dit zo snel mogelijk stoppen zo de netter de aarde weer word en voorkom dat het slecht zal eindigen.. Gr. Marco046 en doe mee!
er lopennog steeds! mensen rond die gewoon afval en blikjes op straat gooien dit moeten wij stoppen iedereen die dit leest antwoord en zeg eerlijk of jij dit doet zo ja dan moet je dit zo snel mogelijk stoppen zo de netter de aarde weer word en het niet te warm word! Gr. Marco046
Ja inderdaad, zet de verwarming van de aarde uit! Gooi minder afval op straat! Milieuverontreiniging mag gestopt worden van mij, maar ga geen vooroordelen roepen over dat het anders te warm wordt. Waarom niet? Zie andere posts in andere topics van mij.
Laatst gewijzigd:
we love the earth? doe een een beetje enthousiast !!!!!! doe bijvoorbeeld wij houden van de aarde en zullen er voor vechten dat het niets mis gaat!
Laatst gewijzigd: Love the Earth is er belangrijk want als dit zo door gaat dan bestaat de aarde over 100 jaar mischien niet meer! als dit wel goed gaat mischhien nog wel 5 miljoen jaar dat zou toch mooi zijn?
ja rubby123 dat klopt helemaal daar moeten we aan werken door minder fabrieken te gebruiken en niks meer op de grond te gooien en te voorkomen dat het niet nog slechter word!
dat is wel waar maar ik heb een rede! kinderen van nu kunnen later kinderen krijgen en die ook weer enz. en als de aarde ophoudt dan zijn er ook nog andere mensen , heb je wel een beetje respect voor die mensen?