Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Eerst wil iedereen graag een Beta code, nu de Beta beschikbaar is voor iedereen klagen jullie erover? Ten eerste: Hebben jullie gezien hoeveel tijd en geld Habbo in de Beta heeft gestoken? En ten tweede: Ja, Beta is wennen, maar na verloop van tijd went het wel. Ik denk niet dat Habbo blij is met zulke negatieve reactie's over de Beta.
Ieder hun eigen mening, alleen ga geen groepen maken over de Beta- haat.
Ach man geld en tijd. Dit is binnen 10minuten in elkaar geflanst. En wat een oud hotel zeg. Doe dan meteen van de allereerte versie.
Eerst wil iedereen graag een Beta code, nu de Beta beschikbaar is voor iedereen klagen jullie erover? Ten eerste: Hebben jullie gezien hoeveel tijd en geld Habbo in de Beta heeft gestoken? En ten tweede: Ja, Beta is wennen, maar na verloop van tijd went het wel. Ik denk niet dat Habbo blij is met zulke negatieve reactie's over de Beta.
Ieder hun eigen mening, alleen ga geen groepen maken over de Beta- haat.
Ach man geld en tijd. Dit is binnen 10minuten in elkaar geflanst. En wat een oud hotel zeg. Doe dan meteen van de allereerte versie.
werk jij maar eens met shockwave director en daarna met flash director. geen 10 min. werk. retro wel ja - officieel werk niet. gaat echt maanden werk in zitten.
Wees blij Dat Habbo Je het Oude hotel Nog als Keuze geeft ! Beta is Iets Nieuw Dat je moet wennen Als je het niet leuk Vind moet je Ook niet tegen anderen zeggen Dat ze dom zijn omdat ze Beta tof vinden . De habbo's en Crowley enz.. Hebben er veel tijd ingestoken. Van mij Mag Je Groepen Maken zoals Anti-Beta Maar ga Daar de hotelmanager en zo niet voor uitschelden. Wees blij dat er iets nieuws is Het vergt veel tijd jij zou ook niet blij zijn als jij iets nieuws hebt gemaakt en De mensen het maar niks Vinden.Zonder de hotelmanager Zou je niet eens hier zijn
Ik vind Beta een knap staaltje werk, er zijn verscheidene bugs weggehaald en Beta was er om de Bugs uit de update te halen. Ook kunnen we onze spoken weer als huisdieren zien en als je dubbelklik op een plakbriefje doet krijg je het plakbriefje gewoon te zien! Ik vind alleen de Navigator onhansig, want de enige kamers die nu in de navigator staan zijn de kamers van kirby en een klein aantal andere niksnut kamers, okmdat je kamer nu in 4 verschillende verdiepingen kan zitten... Daar moeten ze iets aan doen, ook moeten ze iets doen aan de 4 miljoen verdiepingen zijn, want er is nu ook een "win 20 credits" etage...