Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
mijn reactie is de basis ervoor jeuh xD heel veel sluiten zich hopelijk bij ons aan xD
Ik ook!
Vaag xd
idd sluit ik me ook bij aan!
Zie je xD ik zei het toch :P steeds meer mensen xD
Ik sluit me er ook bij aan! xD
Iedereen sluit je er ook bij.!
Ik sluit me er bij aan!
Zei ik toch XD is mijn tekst :P dat iedereen zich aan sluit :P
Mischien sluit ik me er niet meer bij aan. xD
Nhaaa,
Tog wel! xD
oke dat hoeft niet maar ja ik sluit me erbij aan! xD Oke ik sluit me er bij aan, maar je moet dan wel dit zeggen in een bericht: Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Oke dat hoeft niet, maarja ik sluit me erbij aan! Wie nog meer? xD
Zoderekt komt dit op het nieuws. Het grootste tekst onderwerp! xD
Als dit op het nieuw komt omdat dit het grootste tekst onderwerp is, Neem ik een bubbelbad xD
dit is eigelijk wel iets heel anders dan spammen xd whahah
Dit is veel erger! xD whahahahhaha
idd maar ook veel gezelliger XD nog iet s te melden?
jha, We moeten het grootste tekst onderwerp maken dat ooit gemaakt is maken. xD
is goed :P maar accepteer even een VV xD WHAHAHAHAHAA xD
oke, is goed.
Als we door gaan, zeg dan ff in een bericht 3x xD
wat 3x =.=?? snap ff niet :P
je moet ff 3x xD zeggen bijv.. xD xD xD
oooo zegt dat dan xD
xD xD xD
NIET NA APEN!! JE BENT JALOERSSSSS
egt he mensen niet naäpen xD
ze zijn gewoon zo jaloers als de pest :P mensen kunne er niet tegen als we zo iets geweldigs doen :D
haha dit is een lange quote geworden :)
Dank zij spankra-gangsta-boy & Milo123deDude :P anders was hij nooit zo lang geworden :D
Melvinkers! jij bent niet echt orgineel door onze teksten de hele tijd te jatten en te kopiëren