Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
he aan alle jongens en meisjes niet haar de hele tijd pesten over dat typfoutje want dat kan jou toch ook overkomen en dan gaan we jou toch ook niet uitlachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps, iedereen heeft zo z'n fouten, daar mag je niet mee spotten, trouwens het was (volgens mij) goed bedoeld, maargoed, als jullie ermee willen spotten, mag dat, maar ik doe het niet vaker dan één keer, ;D
Als ik in het forum post kijk ik eerst goed of ik ook spelfouten heb gemaakt. maargoed, niemand reageert meer op het gedichtje dat ze heeft getypt. Iedereen geeft alleen maar commentaar op de spelfout. Ik maak ook af en toe fouten. Nu een reactie op het gedichtje;
Je hebt ervoor gezet; Een nieuwe regel, maar dat is het niet, het is een gedicht. en wat jij in dit forum hebt gezet weten de Habbo's denk ik al lang xd. Je kan wel goed rijmen moet ik toegeven.