De Regelneven

Bekijk pagina: 1 2 3 4 > >>
NienEnKobes offline
Nien. :roze klipje
Waarom ben jij een Regelneef?
5-jul-2009 (18:57)
Schrijf hier onder waarom jij een echte regelneef bent. Ik zal wel even een klein vooorbeeldje geven.
Voorbeeld:
Ik ben een echte regelneef omdat ik op school in de feestcomissie zit bijvoorbeeld. Met die commisie regelen we allen feesten op school. Ook neem ik in groepjes vaak onbewust de leiding, meestal vinden de anderen het niet erg, maar soms vinden ze het heel vervelend. Daar trek ik me niks van aan! Ik ben nouw eenmaal een echte regelneef (nicht).

Xx NienEnKobes
T.thomas offline
xd'
RE: Waarom ben jij een Regelneef?
5-jul-2009 (19:25)
Ik ben een regelneef omdat ik elk jaar een tekenwedstirjd organiseer op sgool en ook veel andere leuke uitjes met vrienden enzoo
blackduivel3 offline
[HFST]Simulator[HFST] Chelsea
5-jul-2009 (19:36)
Ik ben een regelneef omdat ik altijd dingen organiseer. In spellen leid ik de groep. Maar ook Voetbal toernooien of een Sponserloop voor mensen in een rolstoel!
mitchelrook offline
hoi
6-jul-2009 (2:14)
ik ben een regelneef omdat ik niks kan uitvinden en ik kan niet overweg met gereedschap, toen bleef er 1 ding over :x
!PhoebeWinterGirlz! offline
OMG WTF BBQ BADEEND BANAAN
6-jul-2009 (8:15)
lol :P

Ik kan goed overweg met gereedschap, maar uitvinden is niks voor mij :$ Maar ik ben wel erg creatief x]

Ik vind het leuk om dingen te regelen, zo hebben ik en mijn vriendinnen al ene paar leuke uitjes gehad. Als er een keer een leuk prject op school is, die je emt ene groepje meot doen, werken we altijd smane, niemand doet niks, Anders zorgk daar wel voor ;) door bijvoorbeeld te vragen: He, wil jij dat evne regelen enzo ;)
This ook zo, dat ik heb als ik iets regel, dat ik dan echt cker weet dat het er komt :P
Dark-Templar offline
6-jul-2009 (14:06)
lol :P

Ik kan goed overweg met gereedschap, maar uitvinden is niks voor mij :$ Maar ik ben wel erg creatief x]

Ik vind het leuk om dingen te regelen, zo hebben ik en mijn vriendinnen al ene paar leuke uitjes gehad. Als er een keer een leuk prject op school is, die je emt ene groepje meot doen, werken we altijd smane, niemand doet niks, Anders zorgk daar wel voor ;) door bijvoorbeeld te vragen: He, wil jij dat evne regelen enzo ;)
This ook zo, dat ik heb als ik iets regel, dat ik dan echt cker weet dat het er komt :P

Uitvinden niks voor jou, maar je bent wel creatief? Beetje tegenstrijdig.
VIP-Petertjhe offline
6-jul-2009 (15:13)
Ik wil alles graag in eigen handjes nemen, vind het leuk om mensen verder te helpen en om dingen te organiseren.
Icefury offline
imagine
6-jul-2009 (17:10)
Ik hou van dingetjes regelen :)

Vandaar regelneven

Klinkt logisch he :)
!galileo! offline
6-jul-2009 (18:06)
Zeker logisch ice!
:D

mvg,

!galileo!
foetsie offline
foets :-)
6-jul-2009 (19:46)
Ik ben altijd degene die alles regelt, zo ben ik gewoon.
En ik vind het nog leuk ook! :D