Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ik zal als ik hem was gewoon die kames weghalen van alle etage's.
Want nu begint er weer een nieuw project waar ze speciaal etage's voor gemaakt hebben. Wat doet .kirby. hij komt online, hij ziet het, en plaats het daar ook in.
Nu zie je bij de professors: Trouwkerk, winkelcentrum, en allemaal van dat andere dingen. Heeft niks met die project te maken.
HIER OOK AL?!Mensenkinderen!Ga ergens anders klagen over .kirby.!Ik ben er ook niet blij mee maar t is een bug en hij krijgt er nog wel problemen mee...Ga dit lekker ergens anders bespreken,maar NIET op dit discussieforum!
oke dat is best dom zijn kamers zijn overal !!! ik ben er nog niet helemaal achter wat hij fout heeft gedaan maar idd zijn kamers staan op elke etage om gek van te worden. ik heb besloten er niet meer heen te gaan omdat ik mezelf dan alleen maar jaloers maak o_O maar ik vind het wel irritant dat als je wil ruilen al zijn kamers er zijn, als je een spel wil doen al zijn kamers er zijn en ga maar door. is dat dus de bug waar we het over hadden -.-
tuurlijk mogen zijn kamers blijven maar op 1 etage of spreek ik nu tegen mezelf in ??? oke doe maar weg :P erg irritant maar hou de toverschoolxD alweer tegen mezelf in doe kirby weg >:) nee ook niet :( goed nu ben ik zo leeg als wat iemand anders nog ideen