Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Dit doordat Shell donders goed weet dat als het niks in groene energie steekt dat het later heel erg in het bedrijf/portemonnee wordt gevoeld! Shell moet met de tijd mee! Aardgas/olie raakt op, Milieu wordt heel belangrijk! Shell moet zoiezo gaan investeren (nogmeer dan ze al doen) in groen energie! Dus ik zou het denk ik wel doen! Shell is een goedlopend bedrijf zelfs in deze (crisis) tijden!
ik zou het dus absoluut niet doen. erkomen steedsmeer hybride auto's die uiteindelijk veel goedkoper zijn dan auto's die op benzine en gas rijden. Dus waarom zou men dan nog een auto kopen die op gas/benzine rijdt. Daardoor wodt er ook minder benzine verkocht.
Maareehhh...Er is ook een automobiel uitgevonden die goedkoop is en op biobrandstof rijdt...Shell verkoopt volgens mij geen biobrandstof...Dus ik betwijfel eigenlijk of het wel een goeie belegging is...
Ik zeg afwachten. Komen autos op biogas? Shell heeft dan niets meer. we moeten te veel inverstgeren om daar wat uittehalen. En over een half jaar zijn de prijsen nog lager.