Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Oke,wij van de ING kunnen aandelen kopen van Shell.In totaal kunnen we een kwart van het bedrijf krijgen.Wat denken jullie?Doen of niet doen?Aan de ene kant:Zoveel olie word er niet meer gepompt dus is het wel wat waard.De andere kant:Kredietcrisis...Hebben de hoge heren later wel genoeg geld om onze aandelen te kopen?Wat denken jullie?
Ik zeg: Kopen, Want Gezien de stijging van de jongeren die binnenkort 18 worden en het steets populairder worden van een auto hebben zal er ook getankt moeten worden. Dit zal enkel een paar jaar duren. Maar, Gezien het dalende niveau van de jongeren weet ik niet zeker of 70% überhaupt zijn auto-theorie gaat halen. tenminste binnen een streef limiet van 5 jaar na het 18 zijn. Maar ik heb vertrouwen in onze jongeren dus laten we die deal maken. We zullen binnen enkele jaren hier erg van profiteren. Maar hou er wel rekening mee dat binnen enkele jaren 50% van de auto's op water gaat rijden. Maar ik denk niet dat dit grote gevolgen gaat hebben want een nieuwe auto kost redelijk duur en de meeste hebben daar het geld niet voor, dus ze blijven bij hun oude vertrouwde benzine wagen.
Ik heb gehoord dat in de vooruitzichten er juist minder auto's verkocht gaan worden omwille van de te hoge prijzen. En als ze blijven jo-jo'en met de olieprijzen gaat het voor veel mensen en gezinnen gewoon onbetaalbaar worden. Het enigste dat stijgt zijn de kosten terwijl de lonen stagneren.