De Regelneven

Bekijk pagina: 1 2 > >>
electric-butler-100 offline
Guess who I am:)
Regelneven zaken.
3-jul-2009 (19:04)
Oke,wij van de ING kunnen aandelen kopen van Shell.In totaal kunnen we een kwart van het bedrijf krijgen.Wat denken jullie?Doen of niet doen?Aan de ene kant:Zoveel olie word er niet meer gepompt dus is het wel wat waard.De andere kant:Kredietcrisis...Hebben de hoge heren later wel genoeg geld om onze aandelen te kopen?Wat denken jullie?

Officieël document dat niet gekopieërd mag worden buiten de groep van de Regelneven©Copyright.*****

Getekent:Electric-butler-100,regelrechte Regelneef.
SpaceGard offline
Habbo gaat achter uit !
RE: Regelneven zaken.
3-jul-2009 (20:07)
Oke
SnowPowder offline
Ex - SuperElite @ DJSebas
3-jul-2009 (22:16)
oke..
SpaceGard offline
Habbo gaat achter uit !
3-jul-2009 (22:21)
We snappen het geloof ik niet he :P
coco.molo offline
Laat het gras maar groeien
3-jul-2009 (22:59)
Er valt niet meer zoveel te beleggen. Alles stort toch in.
tweax offline
what?
3-jul-2009 (23:03)
Ik zeg: Kopen, Want Gezien de stijging van de jongeren die binnenkort 18 worden en het steets populairder worden van een auto hebben zal er ook getankt moeten worden. Dit zal enkel een paar jaar duren. Maar, Gezien het dalende niveau van de jongeren weet ik niet zeker of 70% überhaupt zijn auto-theorie gaat halen. tenminste binnen een streef limiet van 5 jaar na het 18 zijn.
Maar ik heb vertrouwen in onze jongeren dus laten we die deal maken. We zullen binnen enkele jaren hier erg van profiteren. Maar hou er wel rekening mee dat binnen enkele jaren 50% van de auto's op water gaat rijden. Maar ik denk niet dat dit grote gevolgen gaat hebben want een nieuwe auto kost redelijk duur en de meeste hebben daar het geld niet voor, dus ze blijven bij hun oude vertrouwde benzine wagen.

M.V.G

Handtekening

[T\/\/€@X]
coco.molo offline
Laat het gras maar groeien
3-jul-2009 (23:09)
Ik heb gehoord dat in de vooruitzichten er juist minder auto's verkocht gaan worden omwille van de te hoge prijzen. En als ze blijven jo-jo'en met de olieprijzen gaat het voor veel mensen en gezinnen gewoon onbetaalbaar worden. Het enigste dat stijgt zijn de kosten terwijl de lonen stagneren.
SpaceGard offline
Habbo gaat achter uit !
4-jul-2009 (10:11)
%%
-Kaatjie- offline
Kaat' - Imro ƒ IchLiebeDich ƒ
4-jul-2009 (12:07)
Ik zou zeggen ;; Doén. Risicos zijn er om genomen te worden ^^
Tolerance offline
'538 Dance Department'-Resident