De ING Lounge

Bekijk pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
koninghabbo offline
Koning der Habbo's
ING SLECHTE BANK
3-jul-2009 (14:29)
Hoi Hoi,

Ing zit dan wel lekker reclame te maken hoe je slim moet bankieren. Maar ze kunnen zelf niet eens (slim) bankieren. Zonder staatssteun(belasting geld gegeven door de burgers) zou deze hele bank niet meer bestaan. Deze bank heeft veel risico's genomen en is dus niet echt een verantwoordelijke bank. Ikzelf zou er me geld voor nog geen 1000 euro erop zetten.
Rabobank is de enige goede bank van Nederland. Tenminste eentje die zijn eigen broek omhoog houd. Dus word geen lid van deze bank. Ze kunnen zichzelf niet eens onderhouden.
Ga voor een rabo jongeren account veel beter :)
@!loena!@ offline
You make my rainbow coloured.
RE: ING SLECHTE BANK
3-jul-2009 (14:30)
Ok bedankt voor de info
Traxdana offline
Touhou
3-jul-2009 (14:32)
En gelukkig zit ik bij de rabobank.. dat is tot nu toe ook nog de enige bank waar ik géén slecht nieuws over gehoord heb.
koninghabbo offline
Koning der Habbo's
3-jul-2009 (14:32)
Geen probleem. Vond het wel belangrijk te melden dat deze bank twee keer een miljarden injectie van de regering heeft gehad. Niet omdat ze het zo goed deden maar om dat de ing bankiers allerlei domme acties hadden uitgehaald. Dus als iemand geen recht van spreken heeft zijn het deze mensen wel.
@!loena!@ offline
You make my rainbow coloured.
3-jul-2009 (14:35)
btw ik zit ook bij de rabo :D
koninghabbo offline
Koning der Habbo's
3-jul-2009 (14:35)
En gelukkig zit ik bij de rabobank.. dat is tot nu toe ook nog de enige bank waar ik géén slecht nieuws over gehoord heb.

Klopt, Het is de grootste bank van nederland. No nonsense geen gedoe. Plus nog het feit dat ze niet eens op de beurs zitten. Ze hebben dus geen aandeelhouders die vette winsten willen ten koste van de klanten. Ing heeft dit wel. Wouter bos had ze nooit mogen helpen. Was deze hele bank er al niet meer geweest :)
Jake-y offline
:P
3-jul-2009 (14:37)
Boeiend hoor. Laat ING lekker =)
KeyboardLied offline
---
3-jul-2009 (14:37)
Ik zit bij de Rabobank.
Ik weet niks van de ING, alleen dat het een mislukte bank is.
Maargoed, er staan wel handige tips op.
koninghabbo offline
Koning der Habbo's
3-jul-2009 (14:45)

Nou jake het heeft ook met jou of je ouders te maken. Belastingsgeld is gemeenschaps geld. als dat uitgegeven word om corrupte bankiers hun vette loon te laten behouden dan is dat wel boeien.
Jake-y offline
:P
3-jul-2009 (14:48)

Nou jake het heeft ook met jou of je ouders te maken. Belastingsgeld is gemeenschaps geld. als dat uitgegeven word om corrupte bankiers hun vette loon te laten behouden dan is dat wel boeien.

Ten eerste erger ik me aan je oranje lettertypte. Ten tweede is ING echt niet corrupt hoor :l