Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
_-_-NIEUWSBRIEF EN MELDINGEN-_ 17-jan-2009 (11:28)
Laatst gewijzigd:
Don 22 Jan 18:16: Heb je het al gezien??? De ingang is weer open!!! Typ in: TalietjeIII en ga naar de .:°:. Tropic Parks ° Ingang . Nog even geduld, dit weekend zou het moment er zijn!
Don 22 Jan 18:07: Djee-Kee heeft Unban gekregen xD
Din 20 Jan 18:35: Djee-Kee heeft SuperBan gekregen nadat hij bestuursleden heeft gehackt Let op, hij is gevaarlijk!
Zat 17 Jan 11:30: Iets ontdekt? Iets gezien? Geheime opening naar parkdeel gevonden dat niet beveiligd is? Laat het weten! Die zou er namelijk zijn... Een anonieme getuige: Ik ging naar de kamer Tropic Parks „ Th..t.r en ik vond daar een donkere kamer. Ze waren er nog aan aan het werken. Er stond een podium enzo. Het was wondermooi, maar ik herinner me de klinkers niet meer van de kamer. Sorry mensen. Het enigste wat ik me herinner was dat ie van TalietjeIII was. Ik heb haar daar gezien, samen met Sebast258 en een paar werknemers. Toen ze zagen dat ik er was, kikte ze me snel... Zo was het dus, enkel omdat het nog niet af was. Nu is dat deeltje klaar. Je kan een kijkje gaan nemen, als je er geraakt tenminste...