Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
RE: Deze groep is onrespect vol 18-sep-2008 (19:39)
Laatst gewijzigd:
Moeten wij ons als ongelovigen soms gekwetst voelen door een groep over Christenen? Nee. Dan hoeven gelovigen zich ook niet gewketst te voelen als wij vinden dat God niet bestaat. Daar is toch niets mis mee? We geven gewoon onze mening. ;)
RE: Deze groep is onrespect vol 21-okt-2008 (20:06)
wij [christenen] hebben toch ook een groep?! geen gezeur. Wij discuseren over 'het geloof',, en hier weer over hun 'geloof'. Als je het er niet mee eens bent, moet je het maar negeren =]
Ik bedoel,, ik heb geen last van deze groep hoor. Ze schelden me niet uit omdát ik geloof... Hmpf,, ze schelden me helemaal niet uit =],, zij respecteren ons,, en 'onze' groep,, dus moeten wij die van hun respecteren !
RE: Deze groep is onrespect vol 19-mrt-2009 (20:53)
Ik ben het eens met de groep. Ik probeer niemand te beledigen, maar wat kunnen jullie, de gelovigen, tegen 'onzin' inbrengen? Jullie weten net zo goed als ik dat er geen bewijs is voor het bestaan van God(en) of Allah. Dat meer dan de helft van de wereldbevolking gelovig is, betekent niet dat het echt is. En ja, deze groep kan het ook fout hebben, maar wij proberen net als jullie (alleen dan het tegenovergestelde) het bericht naar buiten te brengen dat geloof net zo goed niet zou kunnen bestaan en dat de wereld daar misschien wel beter door zou worden.
Daar ben ik het ook mee eens :D
Ps: Veel mensen hebben hier zo'n roos badge zie ik :P