Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
RE: Deze groep is onrespect vol 28-aug-2008 (22:15)
Ik ben het eens met de groep. Ik probeer niemand te beledigen, maar wat kunnen jullie, de gelovigen, tegen 'onzin' inbrengen? Jullie weten net zo goed als ik dat er geen bewijs is voor het bestaan van God(en) of Allah. Dat meer dan de helft van de wereldbevolking gelovig is, betekent niet dat het echt is. En ja, deze groep kan het ook fout hebben, maar wij proberen net als jullie (alleen dan het tegenovergestelde) het bericht naar buiten te brengen dat geloof net zo goed niet zou kunnen bestaan en dat de wereld daar misschien wel beter door zou worden.
RE: Deze groep is onrespect vol 29-aug-2008 (18:36)
Wie vind ook dat deze groep eigenlijk gelijk van habbo moest worden gegooid?
Jongeman! Jij drukt je uit met bidden ofzo! Of in groep voor Christenen te zitten! Waarom zouden wij dan ons ook niet mogen uiten dat we niet in "het" geloven!
RE: Deze groep is onrespect vol 29-aug-2008 (22:30)
Wie vind ook dat deze groep eigenlijk gelijk van habbo moest worden gegooid?
Jongeman! Jij drukt je uit met bidden ofzo! Of in groep voor Christenen te zitten! Waarom zouden wij dan ons ook niet mogen uiten dat we niet in "het" geloven!
Iedereen mag zijn mening hebben. Zo lang het maar respectvol is. Voordat deze group aangepast werd door Greenland was het wat respectlozer dus vandaar dat hij dit schreef.
RE: Deze groep is onrespect vol 4-sep-2008 (22:15)
Ik ben het eens met de groep. Ik probeer niemand te beledigen, maar wat kunnen jullie, de gelovigen, tegen 'onzin' inbrengen? Jullie weten net zo goed als ik dat er geen bewijs is voor het bestaan van God(en) of Allah. Dat meer dan de helft van de wereldbevolking gelovig is, betekent niet dat het echt is. En ja, deze groep kan het ook fout hebben, maar wij proberen net als jullie (alleen dan het tegenovergestelde) het bericht naar buiten te brengen dat geloof net zo goed niet zou kunnen bestaan en dat de wereld daar misschien wel beter door zou worden.
RE: Deze groep is onrespect vol 6-sep-2008 (23:05)