Bekijk pagina: 1 2 > >>
-=Mitchel!=- offline
Deze groep is onrespect vol
27-aug-2008 (0:57)
Wie vind ook dat deze groep eigenlijk gelijk van habbo moest worden gegooid?
greenland offline
Helping Habbo - A|R
RE: Deze groep is onrespect vol
27-aug-2008 (1:06)
Onze meningen zijn dat we zonder geloof prima kunnen leven,
daardoor ook eens had ik liever dat iedereen 1 geloof/niet gelovig was.

Zodat we niet onnodig verschillen gaan zoeken in een cultuur of geloof.
retsech offline
28-aug-2008 (21:59)
Het gaat nu wel beter, ik ben het niet met deze group eens, als het maar respectvol is ;-)
Sotull offline
wie dit leest is gek
28-aug-2008 (22:11)
Laatst gewijzigd:
De groep is eigenlijk een groep vol mensen die geen geloof 'hebben'. Begrijp ik 't zo goed?

Behalve die tekst dat alles wat bij open vragen ingevuld wordt 'onzin' is, zoals in de beschrijving van de groep staat, valt het toch best mee?
Tirz offline
no one loves you more than I do
28-aug-2008 (22:15)
Ik ben het eens met de groep. Ik probeer niemand te beledigen, maar wat kunnen jullie, de gelovigen, tegen 'onzin' inbrengen? Jullie weten net zo goed als ik dat er geen bewijs is voor het bestaan van God(en) of Allah. Dat meer dan de helft van de wereldbevolking gelovig is, betekent niet dat het echt is. En ja, deze groep kan het ook fout hebben, maar wij proberen net als jullie (alleen dan het tegenovergestelde) het bericht naar buiten te brengen dat geloof net zo goed niet zou kunnen bestaan en dat de wereld daar misschien wel beter door zou worden.
dhondtje offline
Uw moeder op een fiets!
29-aug-2008 (18:36)

Jongeman! Jij drukt je uit met bidden ofzo! Of in groep voor Christenen te zitten!
Waarom zouden wij dan ons ook niet mogen uiten dat we niet in "het" geloven!
retsech offline
29-aug-2008 (22:30)

Jongeman! Jij drukt je uit met bidden ofzo! Of in groep voor Christenen te zitten!
Waarom zouden wij dan ons ook niet mogen uiten dat we niet in "het" geloven!

Iedereen mag zijn mening hebben. Zo lang het maar respectvol is.
Voordat deze group aangepast werd door Greenland was het wat respectlozer dus vandaar dat hij dit schreef.
..:Pepe:.. offline
4-sep-2008 (22:15)
Ik ben het eens met de groep. Ik probeer niemand te beledigen, maar wat kunnen jullie, de gelovigen, tegen 'onzin' inbrengen? Jullie weten net zo goed als ik dat er geen bewijs is voor het bestaan van God(en) of Allah. Dat meer dan de helft van de wereldbevolking gelovig is, betekent niet dat het echt is. En ja, deze groep kan het ook fout hebben, maar wij proberen net als jullie (alleen dan het tegenovergestelde) het bericht naar buiten te brengen dat geloof net zo goed niet zou kunnen bestaan en dat de wereld daar misschien wel beter door zou worden.

Je hebt een punt,, maar niet mijn mening [a],,
NintendoRevolution offline
███████████████
6-sep-2008 (19:27)
Het is eigen menig...
Haddy offline
Don´t we all just love 2004?
6-sep-2008 (23:05)

Perfect gezegd! Helemaal met je eens! ^^