De Habboranjes

Bekijk pagina: 1
bloemela offline
xLisa
Verhaal: Anne
13-jun-2010 (18:09)
Dit verhaal gaat over het 10 jarige meisje Anne.

Anne is pas 10 jaar geworden en vandaag is haar grote dag aangebroken. Ze gaat naar groep 6. Die ochtend als ze wakker wordt hoort ze de vogeltjes vrolijk fluiten. Ze staat op en trekt haar kleren aan en rent naar de kamer van haar ouders. Papa, mama roept Anne, Het is vandaag een bijzondere dag! Ach meiske, wat vliegt de tijd voorbij, me kind gaat naar groep 6! zegt moeder bijna droevig. Na even een ontbijt te hebben gegeten gaan ze met z'n drietjes naar school. Anne loopt tussen haar ouders in. Zal je wel braaf zijn? vraagt papa. Maar natuurlijk lieve papa! zegt Anne. Eenmaal in de klas moet Anne wel even haar tranen laten zien. Ach, kind je hoeft echt niet te huilen hoor roept moeder. Anne gaat snel op haar stoeltje zitten en wacht tot de juf komt. En ja hoor! daar komt ze Juf Moniek. Papa en mama geven Anne een dikke kus en vertrekken. Dag dag zegt Anne. Zo, zegt Moniek, ik zie al een aantal bekende kinderen die vroeger bij mij op de peuterspeelzaal hebben gezeten maar nu mogen jullie even kennis maken met de kinderen uit de klas. Anne kijkt vol verwondering. toe. Hee! dat is Marijke het buurmeisje en daar is Thomas de jongen van het zwemmen en wie zit daar? Anne schrikt zo hard dat ze bijna van haar stoel valt. Ohnee denkt ze, wat moet dat kreng hier in de klas? Het is Carla een meisje die graag voor pestkop speelt en kinderen pest. Maar als er een volwassene in de buurt is doet ze alsof ze alle kinderen lief vindt. Anne kijkt beteuterd naar de grond. Juf Moniek ziet het en loopt naar haar toe. Wat is er met je? vraagt ze. Niks hoor zegt Anne het zal wel de spanning zijn. Juf kijkt nog even haar aan en loopt dan verder. Carla heeft inmiddels Anne in de gaten gekregen en gooit een propje naar haar toe. Anne vouwt het propje open en krijgt bijna tranen in haar ogen dit staat erin: Haha, wat een toeval dat jij in deze klas zit. Jij wordt mijn nieuwe slachtoffer van dit jaar! het tegen de juf zeggen heeft geen zin want ik hou je in de gaten! groetjes Carla. Anne vraagt zich af hoe ze dit weer gaat aanpakken.

Wordt vervolgd!
VIP-Windows07 offline
You dance whatt you eat.
RE: Verhaal: Anne
14-jun-2010 (15:48)
Dit vind iik meer een 8-10 verhaal.
Jeffrey:@ offline
RE: Verhaal: Anne
14-jun-2010 (15:49)
wat heeft dit met habboranje te maken?
bloemela offline
xLisa