De Oude Console

Bekijk pagina: << < 1 2 3
rose-witje-stippie offline
RE: Klacht indienen via de helptoo
13-jun-2009 (18:45)
ik vind dat ze 2 versies van habbo moeten hebben 1. de oude voordat ze holo CMS hadden en 2. deze versie (of de nieuwe) en nu is habbo nog dommer geworden omdat je niet meer kan doneren maar 1 nadeel is dat je niet iemand zo maar kan verrassen maar het voordeel is je kan niet meer worden bestolen als je wordt gehackt maar toch blijven die updates erg vervelend
henster12 offline
best friend is coolgirl
10-jun-2010 (15:37)
hallo habbo 's ik heb ook een klacht vroeger kon je o de oude haboo met je trax en cd een song maken nu kan dat niet meer dat is schande want ik wil juist muziek ik vraag of ze weer voor kunnen zorgen dat je weer songs kunt maken
VIP-Windows07 offline
You dance whatt you eat.
16-jul-2010 (19:11)
Lol, jullie sturen berichtjes en dan is alles Ping Pong Badada boep goed? Er zijn ook Habbo's die hier wel van kunnen genieten. Dus ga dan maar gewoon weg.
nizk offline
geef meubels ik stuur het naar somalie
1-sep-2010 (14:18)
Lol, jullie sturen berichtjes en dan is alles Ping Pong Badada boep goed? Er zijn ook Habbo's die hier wel van kunnen genieten. Dus ga dan maar gewoon weg.

+1
Pirlo95 offline
Ice, crystal, crank
19-dec-2010 (11:07)
Eigenlijk wel hypocriet om te zeggen dat ze twee versies moeten maken omdat jij een aantal dingen minder leuk vindt.
Restared offline
ik ben een fanaat - marko
19-dec-2010 (11:19)
Ik heb een goed bericht.. hier reageren ze wel op en als ze niet willen terug draaien geven ze wel een rede ;)

Geachtige habbostaff,
Er zijn heel wat habbo's die tegen de nieuwe console zijn. Het is erg onoverzichtelijk. Voor nieuwelingen is het moeilijk te begrijpen. We vinden de oude veel handiger. Er zijn zelfs groepen met zeker honderden mensen bijelkaar die tegen zijn. Daarnaast zijn veel hun game uren terug gana trekken en sommige zelfs gestopt. Kunnen we terug naar de oude habbo console? Zo niet wil ik graag een rede horen.

Met vriendelijke groet - huppelepup habbonaam

Hier moeten ze wel op reageren

PS: je kan de groepsnaam erbij zetten maar dat zou ik niet doen. Misschien word de groep dan gesloten
haal eerst je spelfouten er maar uit..
xREDxDRAGONSx offline
{CM} Empty Suit
22-mei-2011 (20:28)
scam
Hallo iedereen,
niet tevreden zijn over de nieuwe console.
In ieder geval wilde ik in het bericht vertellen waarom we niet tevreden zijn met de nieuwe console en wat links te zetten naar een aantal toppics waar andere habbo's hun mening geven over deze nieuwe versie. Als iemand nog andere goede ideeën heeft voor in het bericht naar de habbo helptool, laat het dan weten!

Ik twijfel eraan of het bericht echt zal helpen, maar het is het proberen zeker waard!

Groetjes,
,Florianne

Ps: Als iemand hier bezwaar tegen heeft, mag je het natuulijk ook laten weten (wel met een goede reden erbij natuurlijk).
Mr-logon offline
[FBI] Agent III [NY]
23-mei-2011 (17:27)
Laatst gewijzigd:
al mijn spullen van uit mijn kamer zijn weg gestolen
kabouterkapstok123 offline
ik senne sam kaja kiki pien :D
17-jul-2011 (20:43)
Verspil je tijd niet, sulake gaat er niks meer aan veranderen omdat een paar oldskool habbo's het er niet mee eens zijn.
Iraj-verbannen offline
27-aug-2011 (17:05)
ik mis de oude habbo dan konden we die battle ball doen en die sneeuwballenik mis het :(