De Oude Console

Bekijk pagina: 1 2 3 > >>
,Florianne offline
Gestopt, doei.
Klacht indienen via de helptoo
15-jun-2008 (9:15)
Hallo iedereen,

Ik ben, net als alle andere groepsleden van deze groep, niet tevreden over de nieuwe console. Na wat verschillende topics door te hebben gelezen over deze nieuwe habbo versie kwam ik op het idee om de habbo helptool te mailen en nogmaals duidelijk te maken dat de meeste habbo's niet tevreden zijn over de nieuwe console.
In ieder geval wilde ik in het bericht vertellen waarom we niet tevreden zijn met de nieuwe console en wat links te zetten naar een aantal toppics waar andere habbo's hun mening geven over deze nieuwe versie. Als iemand nog andere goede ideeën heeft voor in het bericht naar de habbo helptool, laat het dan weten!

Ik twijfel eraan of het bericht echt zal helpen, maar het is het proberen zeker waard!

Groetjes,
,Florianne

Ps: Als iemand hier bezwaar tegen heeft, mag je het natuulijk ook laten weten (wel met een goede reden erbij natuurlijk).
hollemeneerties offline
RE: Klacht indienen via de helptoo
15-jun-2008 (14:53)
Ik heb een goed bericht.. hier reageren ze wel op en als ze niet willen terug draaien geven ze wel een rede ;)

Geachtige habbostaff,
Er zijn heel wat habbo's die tegen de nieuwe console zijn. Het is erg onoverzichtelijk. Voor nieuwelingen is het moeilijk te begrijpen. We vinden de oude veel handiger. Er zijn zelfs groepen met zeker honderden mensen bijelkaar die tegen zijn. Daarnaast zijn veel hun game uren terug gana trekken en sommige zelfs gestopt. Kunnen we terug naar de oude habbo console? Zo niet wil ik graag een rede horen.

Met vriendelijke groet - huppelepup habbonaam

Hier moeten ze wel op reageren

PS: je kan de groepsnaam erbij zetten maar dat zou ik niet doen. Misschien word de groep dan gesloten
ShowLol offline
(Jan Paparazzi)
15-jun-2008 (15:01)
De reden van die club actie precies na v22 was ook dat veel habbo's zouden stoppen en habbo dus even gul moest doen.
Net zoals een klein tijdje terug opeens elke habbo 5 cre kreeg.
In de mail die ze stuurden stond er ook bij dat ze zomaar cre gaven.

Habbo geeft nooit "zomaar" wat weg.

Conclusie: Habbo heeft het heel goed door dat meer dan de helft van de habbo's de oude console mist.
hollemeneerties offline
15-jun-2008 (15:04)
De reden van die club actie precies na v22 was ook dat veel habbo's zouden stoppen en habbo dus even gul moest doen.

Conclusie: Habbo heeft het heel goed door dat meer dan de helft van de habbo's de oude console mist.

eigelijk heb je gelijk. in deze periode geven ze niet weg.. ze hebben het dus om te troosten zeg maar 5 cr gegeven. Is de console dan 5 cr waard?
,Florianne offline
Gestopt, doei.
16-jun-2008 (12:00)
Dankjewel voor de reactie's, ShowLol en hollemeerties :)
Ik denk er over om over een aantal dagen de klacht daadwerkelijk te verzenden. Ik ben van plan om een samenvatting van alle reacties die dan in dit topic gegeven zijn te maken en deze dan te versturen (van ter voren plaats ik hem ook even in dit topic, zodat andere het bericht dat ik naar habbo (sulake) ga sturen ook kunnen lezen).

Als ik een reactie terug heb gekregen van habbo plaats ik deze ook in dit topic! :)
.::gangsterman::. offline
Nanne kip
16-jun-2008 (15:56)
ik heb eigenlijk geen ideee.. ik weet al hoe die werkt en ik vind het chat ding en minimail wel handig alleen hij is te modern..
TheHawk! offline
20-jun-2008 (23:34)

Habbo gaf niet alleen zomaar 5cr. weg, ook in alle hotels waar net v22 werd uitgebracht werd plotseling de prijs van Habbo club verlaagt zodat mensen toch zouden blijven spelen.
hollemeneerties offline
21-jun-2008 (18:57)
Habbo heeft door dat er iets niet goed is.. maar wrm draaien ze dan niet trug.. kom op zeg ze kunnen heus wel zonder een update
xBOEKENLEGGERTJJ offline
nee
25-jun-2008 (17:41)
Ik vind dat de nederlandse habbo nooit aan die update`s moest beginnen. Nu kun je eigenlijk nog veel beter retro`s gaan spelen. Dan heb je de oude console terug, en heel veel credits.
hollemeneerties offline
28-jun-2008 (18:44)
Ik vind dat de nederlandse habbo nooit aan die update`s moest beginnen. Nu kun je eigenlijk nog veel beter retro`s gaan spelen. Dan heb je de oude console terug, en heel veel credits.

ik snap niet wrm habbo dit verbied. ze moeten de keyloggers verbieden. veel retro's zeggen gwn: doe niet je egte gegevens. ben je ook nix kwijt.. dus