Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Dûh... die x-en moeten toch iets krijgen, ik bedoel, ze hebben de meest nutteloze en laagst bij de grondse functie in het hele hotel: Noobs de weg wijzen. en iedereen scheld ze altijd uit, daarom krijgen ze een soort van troost, zodat ze niet stoppen met habbo -.-
ik vind niet dat habbo X voortrek hebben en ik ben eigenlijk een beetje boos >:( ik ben onder de 13 en daarom mag ik geen X worden, maar ik wil habbo's helpen!!! niet eerlijk!! en ik speel habbo al sinds ik 10 was dus langer dan 6 maanden op habbo zitten zit er wel in. ggrrr
Ik had al verwacht dat er zo'n topic ging komen :')
Jullie worden eerder voorgetrokken dan ons.. Wij mogen aan competities waar in gestemt word bijvoorbeeld niet meedoen. Denk aan Habbowood, Habbo Music awards etc. Jullie daarin tegen wel. Daarnaast wij hebben al een badge?? Die badge is enkel herkenning. Mischien dat als jij HabboX wilt worden het voor de badge doet, maar bij ons gaat het niet om de badge, en zien we de badge dus ook niet als een extraatje, maar enkel als erkenning zodat habbo's kunnen weten dat we geen fakerds zijn met eventuele slechte bedoelingen die zich uitgeven als HabboX en zo proberen gegevens los te krijgen van nieuwe habbo's.
Wij betalen net als jullie voor habbo meubels. We kunnen inderdaad volle kamers binnen, maar dat is als we iemand moeten helpen direct binnen kunnen. Maar jullie mogen dan weer meedoen met habbowood en habbomusicawards en wij daarin tegen dan weer niet, zelfs niet met een ander account.
Wees verdraagzaam over elkaar ipv zo jaloers te reageren kerel ;)
slimmeke je hebt gelijk , veel zeggen voortrek maar ,, die zijn dan wel goed en orgineel , ik heb nog nooit iets lelijk gezien ,trouwens habboxen die zijn gewone habbo's die mensen helpen !