Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd: Lol. Ik denk niet dat dit hem is. Omdat hij 1. Normaalgesproken 8 dagen voor uitkomst wordt aangemaakt, dus vorige week dinsdag. 2. Er nog niets in staat. Wat meestal wel zo is.
Ik ben blij dat er niks te zien is. Want ik vind het zo vervelend voor de Staff als het al uitlekt van te voren. :P
Lol. Ik denk niet dat dit hem is. Omdat hij 1. Normaalgesproken 8 dagen voor uitkomst wordt aangemaakt, dus vorige week dinsdag. 2. Er nog niets in staat. Wat meestal wel zo is.
Ik ben blij dat er niks te zien is. Want ik vind het zo vervelend voor de Staff als het al uitlekt van te voren. :P
Lolz, dacht 't niet. Zoals je dus al kunt zien, is het van één dag van tevoren.
Lol. Ik denk niet dat dit hem is. Omdat hij 1. Normaalgesproken 8 dagen voor uitkomst wordt aangemaakt, dus vorige week dinsdag. 2. Er nog niets in staat. Wat meestal wel zo is. Dus je wilt zeggen... Dat de nieuwsbrief rond een uur wordt gevult? :D.
Lolz, dacht 't niet. Zoals je dus al kunt zien, is het van één dag van tevoren.
Dus je wilt zeggen, dat de nieuwsbrief pas vandaag wordt ge-edit tot de nieuwsbrief?