Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd: Habbofliet.nl - Elke dag, voor iedereen Ons motto staat voor het accepteren voor elke Habbo. Nieuw of niet, jong en oud, jongen of meisje, het maakt niet uit! Ook zijn wij elke dag up-to-date met het laatste Habbo nieuws, de beste tips en info pagina's, het leukste fancenter, de beste sfeer en de leukste competities.
De Telefliet Elke dinsdag komt er een editie van de Telefliet uit. In de Telefliet lees je allerlei nieuwtjes, fun, informatie en meer.
Piet Fliet Dit is onze mascotte. DyoOn verzorgt elke donderdag om de week een leuke editie van de avonturen van Piet Fliet.
Wekelijkse prijsvraag/verloting Elke week is er een leuke verloting of prijsvraag.
Habbofliet actueel Habbofliet.nl post dagelijks nieuws. Doordat wij 24 uur per dag en 7 dagen in de week up-to-date zijn ontvang je het laatste nieuws bij ons als een van de eersten.
Op Habbofliet.nl is er kortom elke dag en voor iedereen iets te beleven!
Wat betekend fliet? Ik d8 eerst dat het filet was :P
Meer Habbo's denken dat er Habbofilet.nl staat, maar het is fliet inderdaad. Ik weet zelf eigenlijk ook niet eens wat het betekent, haha. Ik zou het maar eens aan postan gaan vragen :')!