Officiële Fansites

Bekijk pagina: 1 2 3 > >>
.:.gekko.:. offline
Algemeenhabbo.nl Fansitevanhetjaar.nl
Algemeenhabbo.nl
7-aug-2008 (10:50)
Laatst gewijzigd:
Algemeenhabbo? Algemeenhabbo is een fansite die bestaat sinds 7 Augustus 2005. De fansite is de laatste jaren steeds meer gegroeid, in functies, maar vooral in leden! We zijn nu al over de 2500 leden heen.

Ledenfuncties? Algemeenhabbo heeft een ledensysteem. Dit ledensysteem heeft vele functies. Je kunt er vrienden maken, mailtjes naar elkaar versturen, een Groep maken en beheren, reageren op het laatste nieuws, je eigen Tags toevoegen en beheren.... en nog VEEL meer!

Forum? Op de site vindt je onder het tabblad 'Forum' een uitgebreid forum. Je kunt als gast het hele forum bezoeken, je kunt er alleen niet reageren. We hebben in het forum verschillende categoriën, waar je je eigen discussie kunt starten en kunt reageren op een discussie van iemand anders.

Makkelijke links:
AlgemeenHabbo Groep
Algemeenhabbo.nl
colnago offline
RE: Algemeenhabbo.nl
15-aug-2008 (19:02)
Ik vind de nieuwe layout minder mooi dan de vorige verder vind ik het forum heel mooi.
15-aug-2008 (19:45)
Over die layout ben ik het met je eens :)
Er zijn al designers om een nieuwe te maken. Een kwestie van geduld :)
ReClaampieJ offline
Mats
16-aug-2008 (0:25)
Mooie site hoor gekko :)

Alleen ik heb wat tegen die sterretjes achtergrond ;p Weet niet precies wat. Maar iets (aA)
22-aug-2008 (15:08)
Algemeenhabbo is vernieuwd! :)
3-sep-2008 (18:33)
Hey Habbo,

Wij van Algemeenhabbo willen Algemeenhabbo blijven verbeteren en verbeteren. We hebben hiervoor al
een poll op de website neergezet waarop je kunt stemmen. Dit is nog maar het halve werk, want hierdoor
weten wij nog steeds niet wát we kunnen verbeteren of wat écht beter moet of moet veranderen.

We willen graag naar je/jouw ideeën luisteren en staan open voor ideeën. Of ze uitgevoerd worden is
een tweede... :P

We willen in ieder geval graag naar jullie luisteren en Algemeenhabbo nóg beter maken dan dat het
misschien al is.

Algemeenhabbo Crew
Je kunt het in dit topic posten of mij PB-en, of op Algemeenhabbo melden. Wat je makkelijk vindt :)
Handwritten offline
yes, this is a cult
8-sep-2008 (1:26)
Ik vind de nieuwe layout minder mooi dan de vorige verder vind ik het forum heel mooi.
Agree.
pluis65 offline
Gestopt sinds 03-'11.
26-okt-2008 (19:14)
Laatst gewijzigd:
Niks (A)
28-okt-2008 (19:27)
Ze geven daar veel te snel Alerts en waarschuwingen -_-

Of jij houd je gewoon niet aan de regels ;)
-Erwin. offline
28-okt-2008 (19:33)
Oke