Officiële Fansites

Bekijk pagina: 1 2 3 4 > >>
V-Bloemkool offline
Mm! Groenten! HabboVeggies.be!
HabboVeggies
8-apr-2008 (14:49)
Laatst gewijzigd:
HabboVeggies - Jouw wekelijkse dosis groenten & humor!

Lachen is gezond, groente is gezond.. wat een gouden combinatie is het dan om dit samen te voegen! HabboVeggies is een officiële fansite, waar je elke vrijdag jouw dosis groenten naar binnen kan werken, met vitamine H(umor). Hieronder een korte crashcursus, zodat je een echte groente-expert wordt:

Wat is HabboVeggies?
HabboVeggies is een humoristische fansite over het HabboHotel. Sinds 1 April 2006 (nee, géén grap) vind je al elke vrijdag hilarische filmpjes & artikelen op de site, over de groenten in het dorpje VeggieTown. In VeggieTown wonen allemaal groenten: Bloemkool, Radijsje, Oma Spruit en er woont zelfs een Blindevink! Zij beleven allemaal avonturen die jij weer terug kan vinden op de site. Ook vind je op de site de krant van VeggieTown, TV Gidsen en leerzame artikelen over alles dat maar met onze vrienden in VeggieTown te maken heeft.

Ligt VeggieTown echt naast het HabboHotel?
Nee. Het HabboHotel bestaat wel, en ook bestaan er in het echt groenten, maar VeggieTown bestaat niet echt. Alles op de website is verzonnen, nep. De site is alleen humoristisch bedoeld.

Wie maakt HabboVeggies?
Ik! Ik, V-Bloemkool, zorg ervoor dat je elke vrijdag weer kan genieten van je favoriete Habboserie. Ook de filmpjes, kranten en artikelen maak ik allemaal zelf. Knap van me, he?

Is de tandpasta deze week in de aanbieding?
Goh, geen idee eigenlijk. Misschien moet je het aan Ans vragen, die heeft vanmorgen nog boodschappen gedaan.

Hopelijk ben je heel uit deze crashcursus gekomen, en kan jij de groenten aan!
Ga snel naar de site & lach, gier en brul om deze hilarische groenten!

Habboveggies beste kinderwebsite 2009!
Habboveggies heeft de 'Gouden Apenstaart' gewonnen; de prijs voor beste kinderwebsite van Nederland! Habboveggies kreeg het meeste aantal stemmen van het publiek en heeft daarmee deze prijs in de wacht gesleept! Ik ben natuurlijk apetrots en iedereen die heeft gestemd, bedankt!

Vriendelijke groe(n)ten van V-Bloemkool!

» HabboVeggies Website
» HabboVeggies Groep
anoukdetijger offline
ik leef mijn leven'
RE: HabboVeggies
9-apr-2008 (13:55)
I [love] habbbo veggies! :P kijk iedere vrijdag naar uit!
-:-firedragon-:- offline
Sissy-girl!!
9-apr-2008 (14:01)
Ik vind het ook een hele leuke site. Ik ben toevallig gisteren nog op de site geweest.
.fenna.45. offline
auw!!???xD
25-mei-2008 (20:46)
ja echt leuk kom er net van af
ONTVANGSTCOMITIE! offline
I|Avril!!! I Avril!
3-jul-2008 (16:41)
Ik zal eens een keertje kijken!
V.I.P-B offline
V.I.P-B & BRITT !
6-sep-2008 (17:08)
Klinkt leuk!
zelda26 offline
Mijn stijl met een vleugje kaneel.
6-sep-2008 (19:24)
Tada Ja mischien [Aa]
Handwritten offline
yes, this is a cult
8-sep-2008 (1:24)
Haha lachen man. :)
Heel erg leuk bedacht!
V-Bloemkool offline
Mm! Groenten! HabboVeggies.be!
11-okt-2008 (7:41)
Nieuw Seizoen HabboVeggies!

Sinds 10 oktober kan je weer elke vrijdag genieten van een nieuwe hilarische dosis groenten op HabboVeggies.be! Elke vrijdag weer een nieuwe update met gloednieuwe humoristische filmpjes & artikelen! Ga snel naar de site & geniet van een nieuw seizoen HabboVeggies!
-boydemonstermarc- offline
Aká Raarding
12-okt-2008 (10:07)
oo leuk!