Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd:
Je hebt het misschien al geroken, dit topic staat volledig in het teken van veiligheid. Ik heb namelijk mijn website www.CleanHabbo.net geopend. Je kunt nu op een geheel nieuwe manier informatie opzoeken en hulp krijgen van onze helpdeskmedewerkers.
De website is verdeeld in specifieke software en algemene informatie over veiligheid in en rondom Habbo. De software is verdeeld in vier ‘soorten’, namelijk: Antivirus, Spyware & Malware, Firewalls en Overige. Nieuw binnen de wereld van Habbo fansites is onder andere de mogelijkheden tot het online hulp vragen aan een helpdeskmedewerker. Je plaatst een vraag, en wij beantwoorden hem!
Daarnaast is er ook nagedacht over fun & educatie, namelijk een quiz-systeem waarin jij in een geheel eigen ontworpen infobus vragen voorgeschoteld krijgt over veiligheid. Ben jij wel veilig genoeg? Test het nu!
Via deze weg wil ik iedereen welkom heten opwww.CleanHabbo.net.