Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd:
Ik ben kabouter Plop en samen met mijn vrienden, Kun je me altijd in mijn paddestoeltje vinden. Dit hier is Kwebbel, die praat,en praat, en praat. en dit is Lui die slaapt van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. Dit hier is Klus, die knutselt toch zo graag. en ik zal nu vertellen wat er is gebeurt vandaag. *fluit*fluit*fluit*
Ik ben kabouter Plop en samen met mijn vrienden, Kun je me altijd in mijn paddestoeltje vinden. Dit hier is Kwebbel, die praat,en praat, en praat. en dit is Lui die slaapt van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. Dit hier is Klus, die knutselt toch zo graag. en ik zal nu vertellen wat er is gebeurt vandaag. *fluit*fluit*fluit*
whahaah lol
begon ineens tezingen.,,
haha jaa ik ook als ik maar 1 zin zie begin ik meteen mee te zingen en als he tme te binnen schiet ;)
Ik keek volgens mij heel vaak naar Z@pplin, Nickelodeon, Jetix en Ketnet. En dan gewoon alle programma's, ik vond dat Spongebob en dat programma met die jongen en die 2 peetouders super. En op ketnet vond ik Samson en Gert echt keileuk. :-D