Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Wat ben ik toch weer lekker vergeetachtig geweest! Ik heb niet eens een topic geopend met de vraag waar jullie vroeger mee speelde. Een aantal verschillende dingen heb ik al voorbij zien komen. Maar er waren echt ontelbaar veel verschillende speelgoed dingen (waarvan er sommige nu nog zijn). Ik vraag me af waarmee jullie voornamelijk speelde.
Bij deze: 'Met welk speelgoed speelde jij vroeger?''
Begin 1990 waren die Looney Tunes er, volgens mij komt Bergkat ook uit die tijd, de Pokemon flippo´s kwamen rond *****dat was de tijd van Plijstertje neem ik dan aan. Ik speelde altijd met die tolletjes ofzo XD Wat waren dat leuke tijden...
Ik heb echt ontzettend veel verschillend speelgoed gehad... Maar ik speelde graag met knex en lego. Spelsystemen hadden we toen nog eigenlijk niet. Behalve een ouwe computer uit 1985 die alleen diskettes afspeelt, dat heb ik ook best wel veel gedaan. Verder wilden wij vroeger ALTIJD naar buiten. Al vroor het 10 graden, wilden we nog buiten spelen. En knikkeren deed ik op school altijd :P