Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ik ben ook een heel emotioneel iemand , Kan gemakkelijk door een paar woordjes eronderuit gaan. Maar ik aard mezelf , Ik draag zelf Amethist (steen)
Er zijn online shops op het internet waar je verschillende stufjes kunt kopen.. Ik zelf heb ze gekocht bij een stenen handelaar , Voor 2 euro een mooi hangertje ,
Ik zelf heb ; bergkristal , rozenkwarts , amethist ,maansteen.
Heel mooie stenen , met een goede werking..
( als je van plan bent om edelstenen te kopen , reinig ze onder lauw stromend water en laad ze op in zonlicht /daglicht)
Zoek informatie op google over de stenen , elke steen heeft zijn reiniging / oplaad methode..
Groetjes Mounirr
Is goed voor een spirituele groei en houd energie veld in balans.
Groetjes Mounirr
aight waar koop je die ? :$ of haalje die whatever
Leeuw Diamant: steen van de waarheid en de liefde die enkel past bij een volwassene. Opgelet: kan bij personen zonder geestelijke maturiteit de hoogmoed vergroten.
Maar omdat diamant wat duurtjes is raad ik je aan om Rozenkwarts /Amethist te dragen.. Op google vind je heel wat informatie over de werking etc van de stenen
Leeuw Diamant: steen van de waarheid en de liefde die enkel past bij een volwassene. Opgelet: kan bij personen zonder geestelijke maturiteit de hoogmoed vergroten.
Maar omdat diamant wat duurtjes is raad ik je aan om Rozenkwarts /Amethist te dragen.. Op google vind je heel wat informatie over de werking etc van de stenen
Groetjes Mounirrxx
thanks (K) kijke of je die bij intertoys ook kan halen :$ zo niet dan bij de juwelier anders pech :(
Groetjes Mounirrxx
thanks (K) kijke of je die bij intertoys ook kan halen :$ zo niet dan bij de juwelier anders pech :(
oke lieve schat , Als je vragen hebt, zet ze dan in me gb :) groetjesxx
Mij lijkt aura een beetje freaky. Ik bedoel, als je het eenmaal gezien hebt, zie je het dan, like, forever, of kan je er zelf voor kiezen of je het ziet?
Oefening. Zo doe je het (ik heb het teminste zo gedaan): Neem een witte achtergrond en kijk naar je vinger(s). Probeer een wit doorzichtig laagje te zien. Als dat lukt probeer je een steeds groter laagje te zien. En daarna probeer je een kleur te zien. Meestal lukt dit niet in een keer (ik heb ook lang geoefend). Je moet je ook goed consentreren. Soms als je een kleur ziet is het gewoon nabeeld dat kun je nakijken door je hand weg te halen of je ogen dicht doen, als je het dan nog ziet is het nabeeld. Als je goed oefend zie je de kleur (aura) steeds duidelijker en sneller.
Ik zach Wit!! en het duurde maar een 40 Seconden ofzo ik denk omdat het zo snel ging omdat ik vroeger altijd een 3 verschillenden Half Edel stenen bij me had. :O AWESOME ik zich de kunst van het Aura zien verbeteren en het verder leren :}
Laatst gewijzigd:
Ikzelf heb ook edelstenen, en ik ben er heel gevoelig voor. Je moet zelf aanvoelen wat het beste voor je is. Ga naar een winkel. Hou een steen paar minuutjes vast en kijk wat het met je doet. Ik zelf let niet op de naam. Ik let op wat voor effect het heeft op mij. En over aura's gesproken, je kan ze zelf maken. Een beetje in die richting.
Teken een poppentje, of print ze uit waar je gemakkelijk rondom kan tekenen en in je poppentje > Mediteer 10 a 15 minuutjes op rustige muziek. (Ik deed regenwoud). > Daarna zal je van zelf gaan tekenen, na de rand als je klaar bent kijk je er goed na en bedenk je wat alles betekenis heeft voor jezelf en vraag je Gids op hulp wat alles is.