Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ik heb het gevoel dat er een geest zit in mijn kamer... Soms schrik ik vanzelf wakker terwijl ik juist in slaap val. En dan hoor ik soms geluiden op de zolder precies... voetstappen, en op de trap. En in m'n dromen heb ik in elke droom een déja-vu, en toen ik klein was had ik altijd nachtmerries. Ik geloof ook in geesten en demonen. Zou dit iets kunnen betekenen?
1Ik zie wel eens zwarte vogeltjes door de kamer vliegen als ik bij mijn oma logeer wat is dat precies? 2. Is bloody marry oproepen nou echt gevaarlijk?
Een nest met eieren of kuikens is een voorteken van geluk en voorspoed. Dromen van een leeg nest is een voorteken van teleurstelling en verdriet. Als vogels jouw kant op vliegen duidt dit op nieuwe vriendschap of welvaart in de komende dagen Een zwarte vogel is een boodschapper van slecht nieuws, meestal over ongeluk, ziekte of een sterfgeval.Dit geldt ook voor dromen waar een dode vogel in voorkomt. Een zingende of gewonde vogel duidt op zorgen en verdriet. Vogels die kunnen praten of praten in je droom waarschuwen je voorzichtig te zijn met roddels.
Hoi! Ik ben nieuw hier en snap nog niet veel van paranormale dingen maar ik wil me er wel voor openstellen. Kan iemand het een beetje uitleggen?
Heey (ik ken je van WvW ^^)! Dat is moeilijk gewoon zo allemaal uit te leggen... Hangt er ook van af wat je interessant vindt. Kijk wat rond op de topics en dan vind je wel wat ;).
Steeds als ik van de trap af loop naar de woonkamer begint mn voet pijn tedoen. Als ik in de woonkamer doet het nogsteeds pijn. Maar als ik dan weer bovenaan de trap sta of in mn kamer ben is de pijn op eens weg. Hoe kan dit?
Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of het niet te maken mee heeft, maar telkens als ik bij mn vriendin ben, hoor ik een soort kreet van angst ergens ver weg - wat is dit en hoe kan ik dit verkomen?
& ik kan soms zien wat er op tv is zonder tv-gids etc. maar niemand gelooft me ;l - hoe komt dit?
Ik weet niet hoe het komt maar kwas zo hier reacties ensow aan het lezen en ik was een beetje aan het staren naar die tekst en opeens is er in die tekst een hand dat ik zie? en ik knipperde & wreef eff in myn ogen en toen was het weer weg..