Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Laatst gewijzigd:
Als je vragen hebt omtrent paranormaal dan kan je ze hier kwijt ;]. Een admin of een lid van deze groep zal antwoorden. Mijn verzoek aan de leden is dus om ook de vragen proberen te antwoorden. Als je vraag beantwoordt is moet je dat melden.
Hoe kan ik contact krijgen met mijn overleden oma?
Door een medium op te zoeken. Normaal zouden mensen zeggen door automatisch schrift of door een ingewikkelde ritueel te doen maar dat zou alleen maar leiden tot slechte entiteiten die je zullen lastig vallen. Dit is een serieus antwoord. Ga niet zomaar zelf aan de gang met rituelen, zoek een professionele medium op.
Door een medium op te zoeken. Normaal zouden mensen zeggen door automatisch schrift of door een ingewikkelde ritueel te doen maar dat zou alleen maar leiden tot slechte entiteiten die je zullen lastig vallen. Dit is een serieus antwoord. Ga niet zomaar zelf aan de gang met rituelen, zoek een professionele medium op.
Ik zou graag een Medium op willen zoeken. Maar ik zie mezelf er al mee bij m'n ouders aankomen. Vroeger had ik me erg verdiept in het Wicca geloof, ik weet niet of je dat kent. Dit had ik ze dus verteld en ze keken me niet al te serieus aan, oftewel lacherig. Daarom is het voor mij een beetje lastig om op zoek te gaan naar een Medium.
Ik zou graag een Medium op willen zoeken. Maar ik zie mezelf er al mee bij m'n ouders aankomen. Vroeger had ik me erg verdiept in het Wicca geloof, ik weet niet of je dat kent. Dit had ik ze dus verteld en ze keken me niet al te serieus aan, oftewel lacherig. Daarom is het voor mij een beetje lastig om op zoek te gaan naar een Medium.
Ja dat begrijp ik heel goed. Ik ken ook het Wicca geloof. Soms nemen ouders, vrienden en iedereen eromheen zulke dingen niet serieus. Maar het gaat vooral om wat jij gelooft en niet hen. Mijn vraag aan jou is waarom wil je contact met je oma? Je hoeft het niet te vertellen als het om prive redenen gaat maar soms moet je de doden laten rusten. Als je vragen hebt kan je ze ook hier achter komen. Wat ik ook aan je wil vragen, is het wel nodig om haar op te roepen?
1. Weet er iemand een site waar je oefeningen kan vinden voor genezen? (healing hands) 2. Als je nou via je pendel wilt weten wie je gids is, is dat dan gevaarlijk? 3. Hoe reinig je je pendel? Is het ook echt nodig?
1. Weet er iemand een site waar je oefeningen kan vinden voor genezen? (healing hands) 2. Als je nou via je pendel wilt weten wie je gids is, is dat dan gevaarlijk? 3. Hoe reinig je je pendel? Is het ook echt nodig?
Je pendel reinigen is erg eenvoudig. Je kunt dit doen als volgt: * met stromend water, liefst laten drogen op een schone doek in de zon * met bergkristal, leg de pendel een uurtje op een doek met bergkristal(len) Het doel van je pendel reinigen is "overtollige" energie weghalen, omdat deze energie het anwoord kan beinvloeden.
1. Zoek ik voor je op. 2. Dat is niet gevaarlijk. 3. Zoek ik voor je op.- Je pendel reinigen. Je pendel reinigen is erg eenvoudig. Je kunt dit doen als volgt: * met stromend water, liefst laten drogen op een schone doek in de zon * met bergkristal, leg de pendel een uurtje op een doek met bergkristal(len) Het doel van je pendel reinigen is "overtollige" energie weghalen, omdat deze energie het anwoord kan beinvloeden.
Danku! ;p Maar je gids is dan toch een soort geest, dus (in)direct ben je toch met geesten in de weer, zeg maar. Lika a Quija bord ?
Ik denk dat je gids niet een geest is. Meer een beschermengel die je helpt en je beschermt vanaf je geboorte, er is hier vast ergens een topic over gemaakt door lieve.pups .