Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Sinds de update van 10 juli 2009 is het Ontvangstcomité buiten werking gesteld. Omwille van de steeds terugkerende vragen hieromtrent, hebben we besloten om een sticky te openen met wat meer uitleg. Moest er na het lezen van onderstaande uitleg nog steeds iets onduidelijk zijn, mag je natuurlijk altijd een nieuw topic openen. ;)
Waarom is mijn Hulptooltje verdwenen?
Sinds de Open Beta (V35) is het helaas voor niemand meer mogelijk om gebruik te maken van het OC-tooltje. Je kan enkel nog nieuwelingen proberen te bereiken door een poging te doen om hen zelf te vinden of door een kijkje te nemen in één van de helpdesks op de speciale 'Hulp voor nieuwe Habbo's'-etage.
Kan ik nog wel dierenbadges verdienen?
Nee, aangezien je niet via het tooltje naar kamers van nieuwelingen kunt gaan, is het voor het systeem ook onmogelijk geworden om te controleren of jij een bepaald aantal nieuwe Habbo's succesvol begroet hebt en dus in aanmerking komt voor een volgende dierenbadge.
Wat kan ik dan wel doen?
Behulpzame Habbo's kunnen zich aansluiten bij één van de verschillende helpdesks op de 'Hulp voor nieuwe Habbo's'-etage, of zelf een helpdesk maken natuurlijk. De Habbo Gids verwijst nieuwe Habbo's ook door naar deze etage, dus de kans dat je daar een nieuweling die jouw hulp kan gebruiken tegenkomt, is zeker niet te verwaarlozen. :)
Wanneer komt het Ontvangstcomité terug?
Hoe en wanneer het Ontvangstcomité opnieuw zal worden ingevoerd, is voor iedereen nog een groot raadsel. Zoals Jet echter in dit topic vermeldde is Sulake wel nog steeds druk bezig met het (vernieuwde?) OC. Geduldig blijven afwachten dus!
Hoe zit het met de infobussessies?
Aangezien het Ontvangstcomité uitgeschakeld is, valt er voor de Wolven bitter weinig te infobussen. ^^ Daarom zijn alle OC-sessies voorlopig dus ook uitgesteld.