Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
De habbo-Staff beloofden dat het Ontvangscomité Event terug zou komen, Maar het Beta Hotel Habbo is al af! Ik heb een groot onderzoek gestart! Maar niks klopt!
Het zou al voor het Beta klaar was komen, Mensen verwacht niet dat het Ontvangscomité Terug komt!
en al zou het oc terugkomen in welke vorm en met welke naam dan ook, het is waardeloos
Iedereen die zogenaamd "helpen" leuk vond stond alleen maar in de ontvangstruimte omdat ze habbo X wilden worden. Sinds die weg zijn en het OC weg is, stond er nooit iemand meer. En die badges, neeee natuuuuuuuuuuurlijk ging het daar niet om bij het OC. Maar ondertussen wel alle habbo's langer dan 1 dag niet online weer deleten uit je vriendenlijst, anders houden ze een plek voor je bezet!
Ik dee voor nieuwelingen helpen + ik wouw zo graag wolf worden enzo. Die badge boeite me niet al te veel.
Ah, ik zouw toch nooit wolf worden want als je toen kijk hoe ik typte. O_o'
Als je graag anderen wilt helpen, is het een goed idee om in het klooster als non of monnik te gaan werken. Verdiend niks, maar je helpt er wel anderen mee. (JA LEUK TOCH?!)