[X] Paranormaal

Bekijk pagina: 1
dreamspooky2 offline
Help me!
19-mei-2010 (17:12)
Me huis zit vol met geesten die mi steeds lastig vallen! Ik word steeds bang van hun. Ik dacht het licht aan mij. Maar nee. Als ik op vakantie ga naar ander land of naar iemand anders huis. Dan heb ik dat niet (Alleen soms). Weten jullie een manieren om die geesten uit mijn huis te verdrijven. Zonder dat ik hun moet: zien, voelen, horen, aanraken of zelfs praten! Ik wil deze nacht rustig slapen.
lieve.pups offline
Valery '|' Marc
RE: Help me!
19-mei-2010 (18:01)
Heet dat niet een kwestie van je afsluiten of je gids je laten verdedigen?
Je kan ze ook zelf wegsturen zonder dat je ze ziet.
PerfectFool offline
Hoi ik heb iemand bestolen xxxxx
21-mei-2010 (15:51)
Heet dat niet een kwestie van je afsluiten of je gids je laten verdedigen?
Je kan ze ook zelf wegsturen zonder dat je ze ziet.
Uaye offline
Check me home mattie.
27-mei-2010 (21:31)
Laatst gewijzigd:
Luister

Bang zijn is je slechtste w@p33n hier in.
Steek een wierook stokje op. In het huis.
Dan gaan ze rusten! Zo kan je het zien.
Moet is het sterkste bobba,
Ik had ook last. ;) Hij deed plotseling de tv etc. aan,
Maar ik overwon mijn angst! :)

Veel succes

TV Ging dus aan door hem/haar energie
.:LiefDolfijn:. offline
TirtougaLv:5Tr:?
28-mei-2010 (8:05)
Angst geeft kracht aan de geest. Er was ooit een geest in me huis die me bang probeerde te maken door deels mn lichaam over te nemen en met mn benen alle kanten op te schoppen. Hij wou m'n lichaam zodat hij contact kon maken met mijn 'oude' vriendin, want die geest bleek een overleden vader van haar te zijn. Anyway, ik dacht eerst dus dat het epileptie was en bleef daardoor rustig. Toen gaf ie het maar op. Uiteindelijk heb ik hem wel geholpen en nu beschermt hij mn huis zodat er geen kwade geesten binnen kunnen komen. :p
Saschakijkt offline
Ik ben een lust object
9-feb-2012 (14:20)
Angst geeft kracht aan de geest. Er was ooit een geest in me huis die me bang probeerde te maken door deels mn lichaam over te nemen en met mn benen alle kanten op te schoppen. Hij wou m'n lichaam zodat hij contact kon maken met mijn 'oude' vriendin, want die geest bleek een overleden vader van haar te zijn. Anyway, ik dacht eerst dus dat het epileptie was en bleef daardoor rustig. Toen gaf ie het maar op. Uiteindelijk heb ik hem wel geholpen en nu beschermt hij mn huis zodat er geen kwade geesten binnen kunnen komen. :p

Mooi verhaal, haha.
.:TeZz:.4life offline
Sisi-Rood is de kleur van.....-V-14
4-mrt-2012 (8:21)

Mooi verhaal, haha.

1 geloof jij het niet? SaschaKijkt?
2.jij hebt geluk dat die geest je huis beschermt!!!!
Flip8386 offline
May The Force Be With You! ;)
4-mrt-2012 (9:04)
OMG wie gelooft er nou in geesten en een gids ding die je huis beschermt ofzo, ene gek heeft dat een keer bedacht en iedereen gelooft het, je ziet het alleen omdat je het niet wil zien!!! hoe dom kan je zijn!
o help! een geest! whaaaa! XD

echt zo stom!