Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ja .. Vaak wel.. Ik heb weleens dat ik mijn kamer had opgeruimd en ik voelde een stekende zeurende pijn en toen ik keek zag ik langzaam zo'n snee tevoorschijn komen..
Ja .. Vaak wel.. Ik heb weleens dat ik mijn kamer had opgeruimd en ik voelde een stekende zeurende pijn en toen ik keek zag ik langzaam zo'n snee tevoorschijn komen..
Best raar, ik zou er graag wat meer over te weten komen. Ik vind paranormale dingen erg interressant. Ik heb een goede vriend en die is ook paranormaal, misschien mag ik een keer met hem mee naar een paranormale beurs... :D
Best raar, ik zou er graag wat meer over te weten komen. Ik vind paranormale dingen erg interressant. Ik heb een goede vriend en die is ook paranormaal, misschien mag ik een keer met hem mee naar een paranormale beurs... :D
Ik ga er volgend jaar heen , dan wordt ik 16 . En dan vindt me ma me oud genoeg om daarheen te gaan;)
Ik zou eerder dit niet vragen aan anderen en er zelfs iets van maken. Een voorbeeld bij mij: Bij kaarten kijk ik niet naar de tekst. Ik kijk meer naar de plaatjes etc.
Dit kan je ook doen met jou probleem. Ga af op je gevoel wat voor betekenis dit zou kunnen hebben.