Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ik heb in de zoveel tijd hele rare wonden , Meer sneetjes ... Of er een mes in me is gestoken, Meestal zijn ze best wel diep en duurt het weken vorodat het helemaal geheeld is.
Dat is altijd bij mijn heupen en op mijn buik :o..
Kunnen geesten dit hebben gedaan?
Ik heb ooit eens gelezen van Black Aggy dat ze mannen met een mes vermoorden enzo... Kunnen ze ook sneetjes veroorzaken?
Ik ben altijd erg oplettend en ik heb geen idee hoe dit zou komen..
En ff over een ander berichtje @ paronarmaal II Soms is het indd best eng om paranormaal te zijn.
Zoiets heb ik op tv gezien... dat een vrouw op zoek was naar geesten en toen zei een man dat ze niet in dat gebied mocht komen omdat daar een geest zat die sneetjes maakt in je huid.
En toen was ze daar en ja ze stroopt haar mauw op en ze zag flinke sneetjes.
Jah dit heb ik ook op mijn ehh geslachts deel zelfs :S en soms op mijn armen en vingers heel afwisselent maar het is niet altijd zo bij mij waarschijnelijk als ze alleen boos zijn ofzo??
Het is idd wel vreemd... als het nou op je hand was ofzo dan zou het zijn dat je ergens scherps langs was gekomen maar je buik.. daar zit tog meestal trui over heen