Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Nou dan ben ik dus een 'doodfan',maar je kunt er niks aan doen want sinds hij dood is zijn z'n liedjes echt heel vaak op tv te horen en ze staan weer in de top 40 enz.. ze komen alemaal voorbij ik kende er al een paar en vond ze leuk aleen ik was niet echt fan, Toen ik hoorde dat hij dood was ,was dat echt een schok. toen begon ik zijn liedjes echt te luisteren. net zo als veel andere mensen. en ik vind het echt niet fijn om te horen dat iedereen stom doet over zogenaamde 'doodfans' Dat geeft me echt geen goed gevoel het is net of jullie denken dat ik niks om hem geef maar dat is wel zo! Nou dat wilde ik even kwijt hopenlijk respecteren jullie het :3
Ik vind dat jij geen doodfan bent, In mijn opzicht is een doodfan echt iemand die nooit naar MJ heeft geluisterd maar omdat hij dood is, een fan is geworden om de aandacht van andere mensen te krijgen en soms zelfs alleen voor de aandacht en vinden ze de liedjes niet eens leuk enzo :P