Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Ok dit is mijn inzending deze had ik lang geleden gemaakt mijn eige gym leaders in hun v.1 en hoe ze er uit zien in de rematches ( onderste versies ) ! :D
TorbenX Wrothe:Mag ik ook mijn oude werkjes inleveren (Zoeits zij hij) Laura:Nee (Dat mag dus niet) Eigenlijk moet baboeski een werkje nu maken en niet daarvor:?
Ting tong... x_x' Minder dan de helft heeft het kunnen inleveren... ._.' Zoals vermeld op mijn 1e post is het verschoven naar maandag de 13e....
I _ I ... Aan iedereen:
Ik zou het erg fijn vinden als iedereen die meedoet het zou kunnen inleveren, want ik heb zelf ook niet op mijn luie achterste gezeten, en ik ben zelf ook bezig (Geweest) om iets 'speciaals' te maken. :o Dus, maandag de 13e! Vergeet het a.u.b. niet.
*Ja, ik weet dat enkele mensen het erg druk hebben met school, of hun sociale leven. I don't blame you o 3 o'*
Habpokepiet
De link doet het niet! :o Fix het a.u.b. anders is deelname niet mogelijk. (NETTE TAAL FTW!)
Ting tong... x_x' Minder dan de helft heeft het kunnen inleveren... ._.' Zoals vermeld op mijn 1e post is het verschoven naar maandag de 13e....
I _ I ... Aan iedereen:
Ik zou het erg fijn vinden als iedereen die meedoet het zou kunnen inleveren, want ik heb zelf ook niet op mijn luie achterste gezeten, en ik ben zelf ook bezig (Geweest) om iets 'speciaals' te maken. :o Dus, maandag de 13e! Vergeet het a.u.b. niet.
*Ja, ik weet dat enkele mensen het erg druk hebben met school, of hun sociale leven. I don't blame you o 3 o'*
Habpokepiet
De link doet het niet! :o Fix het a.u.b. anders is deelname niet mogelijk. (NETTE TAAL FTW!)