Team Jet! Anti Scam Brigade!

Bekijk pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
..PluiSke.. offline
Thuis is het Pluis
Wekelijkse safety stelling 4
2-jul-2010 (21:45)
Beste Team Jet leden,

Elke week zal er een topic geopend worden met een vraag over een bepaald onderwerp. De bedoeling is dat we elkaar tips geven, ervaringen delen en discussiëren. Als de week om is zal er een eindconclussie geplaatst worden en komt er een nieuw onderwerp om over te praten.

Het onderwerp van deze week is:

Doe jij aan (veilig) online daten op Habbo?

Date jij vaak op Habbo of zit je hier slechts om Habbo vrienden te maken? Hoe ziet jouw perfecte droom date op Habbo eruit, en aan welke eisen moet jouw Habbo Lover voldoen? Hoever ga jij in zo'n relatie met het geven van persoonlijke info?
Vertel je ervaringen, tips en adviezen in dit topic!
kallie=100xban offline
Chocomize is noob
RE: Wekelijkse safety stelling 4
2-jul-2010 (21:50)
Laatst gewijzigd:
Daten in habbo gaat voor mij te ver. er zitten alemaal mensen van 8 ''Hoi schatje'' En ''Kom naar mn kamer''
Wok247! offline
For my own amusement.
2-jul-2010 (21:56)
Nee, ik doe niet aan daten. Het is naar mijn mening complete tijdverspilling. Probeer dan wat te presteren in RL. Als je "veilig" online date, kom je niks te weten van de ander (wat zo hoort op Habbo), maar verhindert ook dat je dus "date".

- 't blijft voor mij tijdverspilling, dus ik begin er niet eens aan.
:--.stijn.-- offline
Aids.
2-jul-2010 (22:16)
ik date normaal niet :P
TimmieP offline
Niets vervangt het OUDE hotel!
2-jul-2010 (22:23)
Onacceptabel voor het Hotel Management
Auriga offline
a free soul.
3-jul-2010 (6:20)
Daten binnen habbo is soms wel grappig, maar van habbo naar real vind ik echter niks.
Je kent die persoon eigenlijk helemaal niet, dus waar begin je dan aan? Het is ook nog eens gevaarlijk om met iemand te meeten..
.:.Pantoffel.:. offline
watermeloen
3-jul-2010 (7:04)
DATEN IN HABBO!? Nee dat gaat voor mij te ver. Voor die zielige Noobies, is dat. Gaan ze zeggen
Ow schatje kom je mee naar mijn kamer. En dan word het echt dom! Die kinderen die dat doen zijn 8 Ofzo Net wat TimmieP zei doe mij maar een echte date! Want in habbo ken je de persoon geeneens.
Dus ANTWOORD NEE
G00gle, offline
3-jul-2010 (10:10)
Nee. Online Daten niks voor mij. Rl Daten is wel beter. :)
eey123 offline
Wordt weer actiever
3-jul-2010 (11:27)
Ik date niet op habbo ik vind het maar niks.
Funky-Flex offline
Oranje boven !
4-jul-2010 (10:39)
Ik heb wel een ''Habboliefde'' op Habbo, maar het is mijn achternicht. :P Ik weet wie ze is, en ze kan niet Henk van 80 jaar zijn. Als je met iemand anders neemt vind ik dat een erg groot risico. Wie weet is die jongen van 15 jaar wel een oude man? Ik geef in ieder geval geen persoonlijke gegevens! Top secret!